Tvrtka Tomato Source Limited osmislila je proizvod kojim je ponudila odlično rješenje za problem sjedenja na događajima na otvorenom ležernijeg karaktera poput glazbenih i filmskih festivala


Kako popularnost raznoraznih festivala na otvoenom posljednjih godina raste velikom brzinom, tako se redovito pojavljuju i promotivni materijali te proizvodi koji se svojom namjenom uklapaju u cijeli koncept opuštenog provoda na otvorenom. 

Tvrtka Tomato Source Limited osmislila je proizvod kojim je ponudila odlično rješenje za problem sjedenja na događajima na otvorenom ležernijeg karaktera poput glazbenih i filmskih festivala. S obzirom da se sjedenje na takvim festivalima redovito odvija na travi ili nekoj drugoj prirodnoj podlozi  gdje se vrlo lako uprljati, a teško pronaći oslonac za leđa, navedena tvrtka u osmišljavanju rješenja koncentrirala se na ta dva problema. Tako je stvoren GreenSeat, inovativni proizvod koji služi za odmaranje. Riječ je o prostirki/naslonjaču od kartona koji se stavi na pod, na jedan dio se sjedne, a na drugi se oslone leđa. Lako se sklapa, a kada je sklopljen izgleda poput vrećice, ima i ručku za lakše nošenje uokolo.

Također, budući da je izrađen od kartona, ovaj proizvod se može bez problema reciklirati, a i sam je izrađen od recikliranog materijala. Osim što je praktičan za korištenje za posjetitelje, i oglašivači koji su vječito u potrazi za novim načinima prenošenja poruke o njihovim proizvodima, u GreenSeatu pronašli su odlično mjesto za reklamu. Naime, kada se GreenSeat rasklopi, na stražnjem dijelu naslona ima mjesta za reklamu, čime oglašivači dobivaju uočljivo ali ne i nametljivo mjesto za reklamu.

Ovaj proizvod već je pronašao brojne poklonike na događajima na otvorenom diljem Europe, i čini se da ima svijetlu budućnost. Izgleda da je napokon pronađen adekvatan način za rješavanje problema odmaranja na festivalima, a koji je praktičan za posjetitelje i privlačan oglašivačima.

Više o ovoj ideji na: http://www.greenseat.co.uk/