Kada dođete do odjeljka gdje se nalaze proizvodi koji vam trebaju, najprije provjerite što se može pronaći na nižim policama i potom se „penjite“ prema višim
O trikovima koje trgovine koriste kako bi kupce “natjerale” da potroše više – odnosno da kupe i ono što im ne treba i po što prvotno nisu ni došli u trgovinu već smo pisali. Ovoga puta pisat ćemo o malim trikovima koje kupci mogu primijeniti kako bi “obuzdali” sami sebe i smanjili šansu za impulzivnu kupnju.
Kolica koristite samo ako vam zaista trebaju.
Ako imate više mjesta gdje možete staviti stvari tijekom kupnje, veće su šanse da ćete to mjesto i popuniti. Idealno bi bilo kada biste ono po što ste došli mogli ponijeti u rukama. Ako ste došli u veliku mjesečnu trgovinu, tada će vam kolica,
naravno, biti neophodna. U tom slučaju primijenite neki od sljedećih savjeta.
Napravite popis za kupovinu. Važnost popisa, primjerice namirnica koje trebate kupiti, ne može se dovoljno naglasiti. Naravno, još je važnije da se tog popisa u trgovini zaista i držite. Ponesite i olovku pa križajte
namirnice koje ste stavili u kolica i nastavite dalje, sve dok ne prekrižite sve s popisa. Kao svojevrsnu nagradu, dopustite si da uzmete jednu ili dvije sitnice kojih nema na popisu.
Koncentrirajte se na cijene i veličinu. Sve ostalo zapravo je nevažno. Pronađite što vam treba, odmjerite odnos količine koju dobivate za cijenu koju trebate platiti i procijenite isplati li se, kupite ili nemojte,
i krenite dalje do drugog proizvoda.
Krenite s kraja prema početku. Trgovine najčešće svoje artikle raspoređuju tako da se najtraženije namirnice postavljaju na kraj – tako da morate proći kraj velikog broja drugih proizvoda po koje niste došli, a koji
će vas mamiti na kupnju. Nakon ulaska u trgovinu, krenite prema kraju i potom se vraćajte prema blagajnama – na taj način izbjeći ćete i to da dvaput prolazite kraj istih artikala i time povećate šansu za impulzivnu kupnju.
Prvo pregledajte donje police. Najjeftiniji proizvodi redovito su smješteni na police najbliže podu, budući da najviše kupujemo one proizvode koji se nalaze na policama u razini očiju. Kada dođete do odjeljka gdje se nalaze proizvodi koji
vam trebaju, najprije provjerite što se može pronaći na nižim policama i potom se „penjite“ prema višim.
Povrće i voće kupujte na kraju. Povrće i voće gotovo uvijek je smješteno kraj samog ulaza u trgovinu – razlog tome je njihova marža koja je redovito vrlo visoka, a na samom početku kupovine manje smo disciplinirani.
Ostavite taj dio za kraj kada ćete biti skloniji odmjerenijoj kupnji.
Prije odlaska na blagajnu još jednom provjerite sadržaj košarice. Neka vam ne bude neugodno neki artikl, za koji ste naknadno shvatili da vam zapravo ne treba, ostaviti na blagajni. Jednostavno recite da ste se predomislili.