Adopteunmec.com, francuska internet stranica za upoznavanje, provodi marketinšku kampanju s „pravim“ muškarcima, odnosno stvarnim korisnicima stranice, a koje su smjestili u izlog privremene „trgovine“ namijenjene isključivo ženama
Francuska stranica za upoznavanje Adopte un Mec (Usvoji frajera) već je sama po sebi posebna, jer je cijeli koncept upoznavanja potencijalnih partnera u potpunosti prilagođen ženama, odnosno kod njih su žene te koje biraju i, prije nego ga žena uopće „stavi“ u svoju košaricu, muškarac ne može ni započeti razgovor preko interneta s njom.
U skladu s takvim konceptom, osmišljena je i originalna marketinška kampanja koja je u Francuskoj prihvaćena s puno odobravanja i koja je digla poprilično prašine. Svoju internet stranicu odlučili su reklamirati s „pravim“ muškarcima, odnosno stvarnim korisnicima stranice, a koje su smjestili u izlog privremene „trgovine“, gdje su, osim muškaraca u izlogu, i unutar dućana bili izloženi članovi ove stranice i to putem brojnih fotografija slobodnih muškaraca polijepljenih po zidovima.
Djevojke i žene u velikom broju su pohodile ovu trgovinu i revno su zapisivale muškarce koji su ih zainteresirali, a najviše interesa izazvali su, naravno, „primjerci“ uživo, koji su predstavljali sami sebe. Ova originalna kampanja, kao i originalan koncept internet stranice za upoznavanje, na domišljat su se način poigrali s društvenim klišejima, gdje je obično žena ta koja je objekt, a muškarac je u lovu. A, sudeći po interesu za Adoptelemec.com stranicu u Francuskoj, čini se da je novi koncept na dobrom putu da postane veliki hit, kako u Francuskoj, tako i izvan nje. Je li i Hrvatska spremna za ovakav hrabar iskorak?