Kako ćete tvrtku dovesti na područje u kojem želite biti aktivni? Kod određivanja načina ulaska na područje djelovanja, važno je da bude u skladu s područjem djelovanja (tržišni segment koji će tvrtka opsluživati kao npr. djecu, žene, odrasle, sportaše, na kojim geografskim područjima će se locirati kao npr.Rijeci, Hrvatskoj, EU). Ako smo odlučili proširiti svoje područje djelovanja i pored Rijeke svoje proizvode nuditi i u Istri i Lici (šire geografsko područje) odlučiti treba na koji način pristupiti novom tržištu, na koji način ući na novo područje djelovanja. Kako takva odluka zahtijeva veću proizvodnju, više prodajnog osoblja i veće troškove uopće, postavlja se pitanje da li veći broj proizvoda plasirati na prošireno tržište vlastitim financijskim sredstvima tvrtke ili uzeti kreditna sredstva u banci za investiciju u npr. za dodatni repromaterijal ili za veće količine proizvoda. Želimo li ostati na istom području, a proširiti svoju ponudu na postojećem tržištu tj. ako prodajemo svoje proizvode u Rijeci i ne želimo se širiti u Istru i Liku razmišljamo u drugom pravcu. Kada pored svog knjigovodstvenog servisa želimo svojim klijentima nuditi i usluge financijskog i poreznog savjetovanja, da li nam se više isplati dodatno se educirati iz navedenih područja (pri čemu se smanjuju mogućnosti za svakodnevni rad i zaradu) ili ćemo zaposliti osobu koja je stručna u području financija i poreza (viši startni troškovi). Ako se želimo probiti na stranom tržištu korisno je napraviti detaljnu analizu tržišta (sociodemografsku, kulturološku, makrookruženje, zakonodavstvo i sl.) radi izbjegavanja neočekivanih i neugodnih iznenađenja, koja gotovo uvijek rezultiraju višim troškovima. Ako imamo npr. praonice rublja, s posebnom tehnologijom, po Hrvatskoj i želimo se proširiti na bosansko tržište, odlučiti treba da li ćemo sami otvoriti svoje praonice po Bosni ili je možda isplativije dati licencu tvrtki s tog područja. Jedan od načina je i joint venture kada zajedničkim snagama sa partnerom iz Bosne možemo osnovati tvrtku i raditi. Nije iskuljučeno kombinirati nekoliko navedenih načina ulaska na tržište, ovisno o potrebama, vrsti tehnologije, troškovima i sl., ali pri tome treba voditi računa o međusobnoj logičnosti jer korištenje raznih načina koji nisu međusobno usklađeni ( npr. zaposlimo savjetnika za financije i poreze, a zatim sami odemo na edukaciju ) baca nas unatrag i vrlo je vjerojatno da će konkurencija, s bolje usklađenim odlukama o načinima ulaska na tržište iskoristiti našu nesmotrenost.