Svake godine mnoštvo "novopečenih" parova izjavljuje vjernost, trošeći tisuće kuna na iznajmljivanje prostora, pripremu hrane, fotografe, glazbu, cvijeće, zabavljače i sve ostalo. Jedan od
najnovijih troškova koji se dodaju je i trošak konzultanta za
vjenčanja. Još se zovu i savjetnici za vjenčanja, organizatori vjenčanja i sl. Oni nude različite usluge, od jednostavnih savjeta,
do potpunog planiranja čitavog vjenčanja.
Tradicionalno je i najčešće mlada majka bila odgovorna za planiranje kćerkinog vjenčanja, ali ovih dana moguće je da su i mlada i njezina majka prezauzete svojim poslovima, te da nemaju vremena za pripremu ni najjednostavnije zabave. Te se mlade i njezine obitelji za pomoć obraćaju konzultantima.
Za početak posla konzultanta za vjenčanja potrebno je mnogo vremena i truda, ali ne i mnogo novaca. Nije potrebno više od nekoliko tisuća kuna. Neophodne stvari su elegantne brošure, i osnovna uredska oprema (fax i fotokopirni aparat), i knjiga sa raznim varijantama vjenčanja koju potencijalni klijenti mogu listati i izabirati odgovarajuće artikle. Računalo je prikladno, ali nije neophodno. Potrebno je izabrati dobre partnere, čije usluge ćete koristiti. Cvjećare, glazbenike i sl. Vjenčanje je onoliko dobro koliko je dobar najlošiji partner. Ukoliko cvijeće nije lijepo, ili hrana nije onakva kakvu je htjela mlada, to će se sve pripisivati organizatoru. Zbog toga je važno ostavljati dobar dojam. Preporuke zadovoljnih nevjesti su vrlo važne; vrlo veliki broj novih mladih se susreće sa organizatorima vjenčanja na prijateljevim svadbama.
Zbog vrlo malih početnih troškova, i zbog malih troškova rasta, posao organiziranja vjenčanja predstavlja dobru priliku za poduzetnike entuzijaste. Ako imate talenta za planiranje specijalnih prilika, počnite sastavljati svoju listu potencijalnih dobavljača. Ubrzo ćete planirati prvo vjenčanje, a zatim pomagati mladim parovima da ostvare vjenčanja snova.
Društvo koje u potpunosti ovisi o njegovom vlasniku ne počiva na sustavu, već na improvizaciji. Iskusni potencijalni investitori prepoznaju to odmah. Kad ne postoji jasna strategija, dokumentirani procesi i tim koji može preuzeti odgovornost, vrijednost društva značajno pada, a rizici se povećavaju
Nastavljamo s temom e-računa i Fiskalizacije 2, ovaj put s konkretnim uputama što treba učiniti svaki poduzetnik, ovisno o svom statusu sa stajališta novih propisa koji se obavezno primjenjuju od 1. 1. 2026.
Kupac nema emociju prema vašem poslovnom razvojnom putu, vašem odricanju ni vašim žrtvama. Ne može znati što ste sve prošli da biste došli do trenutka u kojem razmišljate o prodaji.
Kupac ima jedan primarni cilj: razumjeti rizike u poslovanju vašeg društva i njihov utjecaj na rezultate nakon preuzimanja, to jest nakon realizacije kupoprodajne transakcije
Kamper Ford Riviera 190, reg. do kraja 06./2026., nove gume 6 kom., stanje za godine vrhunsko, spreman za korištenje odmah. Oprema sva po modelu osim klime. Vozilo ...