U američkoj firmi Artable smatraju da promotivni pokloni ne moraju biti dosadni i loše dizajnirani, njihova je ideja kombinirati poslovne poklone s umjetnošću

 

Pokloni raznih firmi, mora se priznati, najčešće nisu baš estetski najprivlačnije stvarčice. Čak i ako je to neka korisna i upotrebljiva stvar (šalica, kemijska...), ukoliko nije baš maštovito osmišljena, gotovo svatko će ju, bez razmišljanja, zamijeniti jednako funkcionalnom, ali ljepšom. U američkoj firmi Artable smatraju da promotivni pokloni ne moraju biti dosadni i loše dizajnirani, već mogu biti i vrlo privlačni pokloni koje će svatko poželjeti. Njihova je ideja kombinirati poslovne poklone s umjetnošću. Dakle, umjesto prilično nezanimljivih šalica, kemijskih olovaka i ostalih predmeta na kojima je samo otisnut logo firme, u Artable-u nude iste te predmete, no, u mnogo privlačnijoj verziji. Kod njih klijent može otisnuti svoj logo na predmete na kojima je prethodno otisnuta slika ili fotografija nekog umjetnika. Sandy Myers, osnivačica Artable-a, pokrenula je ovu marketinšku tvrtku kako bi spojila svoju ljubav prema umjetnosti i marketinško znanje. Ona pomaže tvrtkama da izaberu umjetnička djela lokalnih umjetnika koja će potom biti reproducirana na promotivnom materijalu. Tvrtka može primjerice i kupiti određeno umjetničko djelo, objesiti ga u svoje prostorije, a potom ga i otisnuti na svoje promotivne poklone koje će dijeliti klijentima. Njena tvrtka nudi i idejna rješenja za stvaranje prepoznatljivog identiteta firme na djelima lokalnih umjetnika. Usluge koje nudi Artable odlična su ideja za posao u kojem se mogu iskoristiti sklonosti i za marketing i za umjetnost, a pruža i šansu neafirmiranim umjetnicima da prezentiraju svoja djela.