• Bez obzira je li riječ o nakitu, odjeći, cipelama, muesliju, poanta novog trenda je ista – maksimalna sloboda kupca pri izboru bitnih karakteristika proizvoda

Trend koji omogućuje mušterijama da sami kreiraju svoje proizvode uzeo je maha posljednjih godina i još uvijek ne jenjava, a proširio se kako na proizvodne tako i na uslužne djelatnosti. Bez obzira je li riječ o nakitu, odjeći, cipelama, muesliju, poanta tog trenda je ista – maksimalna sloboda kupca pri izboru bitnih karakteristika proizvoda i sudjelovanje u proizvodnji kada je to moguće.

Restoran Slappy Cakes iz Portlanda u Oregonu u tom je duhu u svoju ponudu uvrstio mogućnost da posjetitelji restorana sami pripremaju svoje palačinke. Svaki stol ima ugrađen pekač za palačinke, a nakon što odabere smjesu (ponuđene su četiri vrste smjesa za palačinke), posjetitelj peče palačinku za stolom, potom odabire punjenje. Namirnice za punjenja su velikim dijelom iz organskog uzgoja, a dosta njih je uzgojeno u vlastitom vrtu restorana zahvaljujući kojem svojim mušterijama nude svježe sezonske namirnice i bilje tijekom cijele godine.


Više o ovoj ideji na: http://www.slappycakes.com/