Svakako odgovorite "da" na ovih pet pitanja važnih za dobar poblicitet
Objave za javnost u obliku novinskih izvještaja značajne su za dobar publicitet. Također su i značajni dio oglašavanja vašeg posla. One su primarno sredsvo putem kojih svoje proizvode prodajete javnosti. Sve su bazirane na istim principima. Ako ikada budete pisali izvještaj za novine o vašem poduzeću, odgovorite "da" na sljedeća pitanja:
Da li se jednostavno čita?
Urednici svakdnevno dobijaju stotine izvještaja, i ako je vaš težak za čitanje, jednostavno će ga, ukoliko nije vrlo važan, baciti. Trebao bi biti na običnom bijelom papiru, ispisan crnom tintom. Tekst bi trebao imati dvostruki prored, i barem dva centimetra margina sa svake strane. Znak ili simbol vaše firme trebao bi se nalaziti na vrhu izvještaja, kako bi bili prepoznatljivi.
Da li ste ponovo i ponovo provjerili pravopis i gramatiku?
Dobar izvještaj nema grešaka. Ako se neka nađe, gubi se kredibilitet. Imat će isti efekat kao i loše napisano poslovno pismo. Svaka kopija koja se šalje trebala bi biti ponovo isprintana. Nemojte slati fotokopije, ili dopise sa crnim mrljama po rubovima.
Da li ste uključili šest novinarskih pitanja?
Pošto svi novinski članci uključuju šest osnovnih odgovora na pitanja-tko, što, kada, gdje, kako i zašto, i vaš izvještaj bi trebao slijediti istu shemu. Najvažnije činjenice uvrstite u prvi odlomak, a kako opada važnost činjenica, tako i stavljajte sve dalje i dalje u tekstu. Zašto? Predpostavite da ste poslali izvještaj u novine koje imaju 10 centimetara slobodnog prostora. A vaš članak je dugačak 15 cm. Urednik će tekst početi skraćivati od dna. Dakle, važnije informacije na početak, manje važne pri kraju.
Da li ste uključili izvore za dodatne informacije?
U gornjem desnom uglu, odmah ispod imena poduzeća, trebao bi stajati redak koji glasi" Za dodatne informacije javite se..." Zatim slijedi ime i telefonski broj. Urednik mora imati nekoga kome će se obratiti u slučaju da iskrsnu nekakvi problemi. Ako vas se može dobiti samo u neko određeno vrijeme, naznačite kada.
Imate li datum?
Na izvještaju trebate imati datum, kako bi urednik znao kada je članak poslan. Nitko ne želi objavljivati stare vijesti, ili vijesti koje su izgubile svoju aktualnost.
U ovom članku ću detaljno objasniti promjene koje smo kao poduzetnici dužni implementirati od 2026. godine. Želja mi je da razumijete i svjesno odaberete ono što je za vas optimalno — i u pogledu performansi i u pogledu cijene!
Društvo koje u potpunosti ovisi o njegovom vlasniku ne počiva na sustavu, već na improvizaciji. Iskusni potencijalni investitori prepoznaju to odmah. Kad ne postoji jasna strategija, dokumentirani procesi i tim koji može preuzeti odgovornost, vrijednost društva značajno pada, a rizici se povećavaju
Ako vaše društvo ne može funkcionirati bez vas – ne posjedujete posao, nego posao posjeduje vas.
U novom tekstu donosimo korake prema poslovanju koje ne ovisi o vlasniku – već o sustavu