Svakako odgovorite "da" na ovih pet pitanja važnih za dobar poblicitet
Objave za javnost u obliku novinskih izvještaja značajne su za dobar publicitet. Također su i značajni dio oglašavanja vašeg posla. One su primarno sredsvo putem kojih svoje proizvode prodajete javnosti. Sve su bazirane na istim principima. Ako ikada budete pisali izvještaj za novine o vašem poduzeću, odgovorite "da" na sljedeća pitanja:
Da li se jednostavno čita?
Urednici svakdnevno dobijaju stotine izvještaja, i ako je vaš težak za čitanje, jednostavno će ga, ukoliko nije vrlo važan, baciti. Trebao bi biti na običnom bijelom papiru, ispisan crnom tintom. Tekst bi trebao imati dvostruki prored, i barem dva centimetra margina sa svake strane. Znak ili simbol vaše firme trebao bi se nalaziti na vrhu izvještaja, kako bi bili prepoznatljivi.
Da li ste ponovo i ponovo provjerili pravopis i gramatiku?
Dobar izvještaj nema grešaka. Ako se neka nađe, gubi se kredibilitet. Imat će isti efekat kao i loše napisano poslovno pismo. Svaka kopija koja se šalje trebala bi biti ponovo isprintana. Nemojte slati fotokopije, ili dopise sa crnim mrljama po rubovima.
Da li ste uključili šest novinarskih pitanja?
Pošto svi novinski članci uključuju šest osnovnih odgovora na pitanja-tko, što, kada, gdje, kako i zašto, i vaš izvještaj bi trebao slijediti istu shemu. Najvažnije činjenice uvrstite u prvi odlomak, a kako opada važnost činjenica, tako i stavljajte sve dalje i dalje u tekstu. Zašto? Predpostavite da ste poslali izvještaj u novine koje imaju 10 centimetara slobodnog prostora. A vaš članak je dugačak 15 cm. Urednik će tekst početi skraćivati od dna. Dakle, važnije informacije na početak, manje važne pri kraju.
Da li ste uključili izvore za dodatne informacije?
U gornjem desnom uglu, odmah ispod imena poduzeća, trebao bi stajati redak koji glasi" Za dodatne informacije javite se..." Zatim slijedi ime i telefonski broj. Urednik mora imati nekoga kome će se obratiti u slučaju da iskrsnu nekakvi problemi. Ako vas se može dobiti samo u neko određeno vrijeme, naznačite kada.
Imate li datum?
Na izvještaju trebate imati datum, kako bi urednik znao kada je članak poslan. Nitko ne želi objavljivati stare vijesti, ili vijesti koje su izgubile svoju aktualnost.
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Škurinje - daje se u najam stan (2S + DB). U blizini autobusa, trgovina, ambulante, apoteke i ostalih bitnih sadržaja. Stan se nalazi u stambenoj zgradi na drugom ...
Prodajem Beko ugradbenu ploču sa 4 plina, model HIGG 641C3 SX. Ploča nova i zapakirana, kupljena kao dio kuhinje, ali nećemo koristiti plin u toj kuhinji. Boja ...