Internet i nove tehnologije mijenjaju svaki aspekt našeg života, a kada se njihove pogodnosti upare s dobrom idejom, rađaju se poslovi za novo tisućljeće, koji prate korak modernog čovjeka i njegove potrebe. Preokret se dogodio i na području praonica rublja. Logično mjesto za takav događaj je SAD, točnije San Francisco, gdje svaka kuća i stan ne posjeduju svoju mašinu za rublje, već se rublje pere ili u zajedničkim praonicama u zgradama ili se odnosi u praonice u kvartu. Arik Levy, poduzetnik iz San Francisca sjetio se na koji način pojednostaviti cijelu priču oko pranja rublja, i kako ju učiniti maksimalno pristupačnom korisnicima. Zahvaljujući svojoj ideji doskočio je dvama glavnim problemima kada je u pitanju pranje rublja izvan kuće – nezgodnim pozicijama praonica i nezgodnim radnim satima. Njegova ideja su ormarići za rublje gdje korisnici usluge mogu prljavi veš ostaviti, a narednog dana čisti podignuti. Ormarići su smješteni na različitim praktičnim pozicijama - u stambenim zgradama, poslovnim zgradama, sportskim objektima i sl. Bez obzira koju uslugu mušterije trebaju - da li kemijsko čišćenje ili klasično pranje svakodnevnog prljavog veša i peglanje, korištenje usluge, nazvane Laundry Locker, je jednostavno. Korisnik svoje prljavo rublje stavi u vrećicu koju potom odloži u ormarić koji se, primjerice, nalazi u njegovoj stambenoj zgradi. Ormarić zaključava s ključićem koji se uz njega nalazi. Putem svojeg računala naruči pranje (moguće je narudžbu izvršit i telefonom), označi lokaciju i ormarić, te eventualne posebne želje koje se tiču pranja, te plaća svojom kreditnom karticom. Zaposlenici Laundry Lockera svakodnevno po nekoliko puta prazne ormariće i odnose rublje na pranje. Za dan/dva korisnik ključićem otključava svoj ormarić i uzima svoje rublje, oprano, ispeglano i složeno, a ormarić je spreman za daljnju uporabu. Da je rublje gotovo i nalazi se u ormariću spremno za preuzimanje, korisnika se obaviještava putem e-maila ili SMS-a. Usluga pranja rublja koja doslovce dolazi svojim korisnicima u samo dvije godine stekla je veliki broj poklonika i u tvrtki planiraju daljnje širenje posla. Osim „klasičnih“ korisnika opslužuju i spa centre, male hotele, škole i sl. Ovakva usluga, koja je zaista maksimalno, u svakom pogledu (od prikupljanja rublja, preko narudžbe pranja do plaćanja) usmjerena na korisnika svakako je morala naići na plodno tlo, i zasigurno predstavlja veliki iskorak na području usluga pranja rublja.
Više o ovoj ideji na: http://www.laundrylocker.com/
Praonice rublja novog doba
Izdvojeni članci
Kako smanjiti ovisnost društva o vlasniku
Ako je vaša uloga u poslovanju nezamjenjiva, potencijalni kupci ili nasljednici to ne vide kao prednost, nego kao veliki rizik. U ovom članku saznajte kako smanjiti ovisnost društva o vlasniku i izgraditi poslovanje koje ima veću tržišnu vrijednost, stabilnost i budućnost.
Jednog dana napustit ćete društvo koje ste stvarali – hoćete li biti spremni?
Jednog dana morat ćete izaći iz biznisa koji ste gradili – pitanje je hoće li to biti vaša odluka ili posljedica okolnosti poput bolesti, razvoda ili poslovnog sloma
Jeste li vi vlasnik društva ili njegov glavni zaposlenik?
Ako vaše društvo ne može funkcionirati bez vas – ne posjedujete posao, nego posao posjeduje vas. U novom tekstu donosimo korake prema poslovanju koje ne ovisi o vlasniku – već o sustavu