Po nekim procjenama, čak 15% prodanih kupona nikad ne bude iskorišteno. Zahvaljujući toj činjenici otvorilo se još jedno područje za nove poslovne ideje, a riječ je o preprodaji kupona koje prvotni kupci neće uspjeti iskoristiti


Manija grupne kupovine zahvatila je Hrvatsku i gotovo svakodnevno niču nove tvrtke koje nude dnevne ponude za kozmetičke i frizerske usluge, wellnesse, putovanja, tečajeve, ulaznice, hranu, pića i još mnoštvo drugih usluga i proizvoda. U toj šumi svakodnevnih ponuda redovito se nađe i takvih koje privuku kupce, ali s vremenom se pokaže da zapravo kupac nema dovoljno dugotrajnijeg interesa ili vremena da kupon zaista iskoristi. Po nekih procjenama, čak 15% prodanih kupona nikad ne bude iskorišteno. Zahvaljujući toj činjenici otvorilo se još jedno područje za nove poslovne ideje, a riječ je o preprodaji kupona koje prvotni kupci neće uspjeti iskoristiti. 

Primjer navedene usluge je turska internet stranica Kuponomi koja za sada djeluje u Istanbulu, Izmiru, Ankari, Bursi i Antaliji, a riječ je o platformi gdje se preprodaju neiskorišteni kuponi. Usluga je (za sad) besplatna i za prodavatelje i za kupce, a na stranici kupon može biti postavljen za prodaju sve dok ne istekne. Zainteresirani kupci direktno kontaktiraju prodavatelja i dogovaraju primopredaju. 

Više o ovoj ideji na: http://www.kuponomi.com