Tajlandska izdavačka kuća A Book odlučila je duge minute čekanja skratiti na vrlo originalan način te pritom promovirati svoje proizvode – knjige
Čini vam se da mnogo vremena provodite čekajući – u banci, kod liječnika, čekajući nekoga tko kasni? Niste jedini. Tajlandska izdavačka kuća A Book odlučila je duge minute čekanja kakvo nas može zadesiti na najrazličitijim mjestima skratiti na vrlo originalan način te pritom promovirati svoje proizvode – knjige.
S obzirom da se ljudi čekajući uglavnom dosađuju, zaista se čini kako je to idealna prilika da im se ponudi nešto što će ih zabaviti. A Book je svoju promotivnu kampanju nazvao „Uživajte u čekanju“, a u sklopu kampanje osmislili su pet različitih načina na koje promovirati knjige na mjestima gdje ljudi čekaju.
Tu se tako nalaze listići s rednim brojevima kakve često srećemo u bankama i drugim mjestima gdje se brzo stvara red, a kratka priča otisnuta je na samom listiću. Potom je tu SMS koji se može poslati kada se kasni, na način da osoba koja kasni pošalje SMS poruku na broj A Booka, a potom osobi koja čeka stiže na mobitel poruka s isprikom za kašnjenje uz koju se nalazi kratka priča uz koju će vrijeme čekanja brže proći.
Osmišljeni su i podmetači za tanjure za one koji se dosađuju čekajući da im stigne jelo, aplikacija koja se uključuje dok se čeka da se nešto „skine“ s interneta te naljepnice za pod koje se postavljaju ispred šaltera kako bi se priča mogla pročitati dok se čeka u redu.