Postoji nekoliko koraka koje biste trebali učiniti pri kreiranju novih ideja. Nebitno je da li želite doći do ideje za novi poduzetni poduhvat, novi poslovni plan ili osmisliti novu, jeftiniju strategiju razvoja u postojećoj kompaniji. Sva potencijalna rješenja moraju neko vrijeme "vrijeti" prije no što ih otkrijete.
Kada tražite rješenja, sjetite se da svaku prethodnu svjesnost o ograničenosti problema treba izbrisati. Cilj je um osloboditi predrasuda, kako bi mogli izlistati što više potencijalnih rješenja- bez kočenja misli.
Možete spojiti dvije prosječne ideje u jednu jedinstvenu. Budite svjesni da nove ideje koje razvijate mogu doći samo od ideja koje ste već otprije spoznali. Brainstorming, kreativna metoda razmišljnja ohrabruje naš mozak na kombiniranje ideja, koje tako produciraju inovativna rješenja.
1. Definirajte problem, ili ono što želite postići. Budite što precizniji i određeniji.
2. Odredite si neku granicu. Ograničite se sa 20 do 30 minuta vremena. Kako postajete iskusniji, tako ćete moći procijeniti koliko vam vremena treba, i za koliko vremena postajete maksimalno kreativni.
3. Počnite vaš brainstorming, smišljajući što je moguće više ideja. Svakako ih zapisujte. U ovom stadiju nemojte ih kritizirati, procijenjivati, ili se brinuti zbog njih. Zanemarite činjenicu da su neke očito neizvedive ili nemoguće. Zapišite ih.
4. Kada vam istekne zadano vrijeme, odaberite 5 do 10 ideja koje vam se najviše sviđaju.
5. Odlučite se za 5 do 6 različitih kriterija po kojima ćete ocijenjivati vaše zamisli. Uvjete započnite s "trebalo bi" (trebalo bi biti profitabilnije, trebalo bi biti jeftinije, privlačiti više pažnje i sl.)
6. Vaše ideje bodujte pomoću skale od 1 do 10, bazirane na zadanim kriterijima. Ideja sa najvećim brojem bodova najvjerojatnije je rješenje vašeg problema.
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Škurinje - daje se u najam stan (2S + DB). U blizini autobusa, trgovina, ambulante, apoteke i ostalih bitnih sadržaja. Stan se nalazi u stambenoj zgradi na drugom ...