Stalna potraga za novim načinima reklamiranja inovativne poduzetnike odvodi u različitim smjerovima, neki se posvećuju formi, neki sadržaju, a neki mjestu gdje će se sama reklama pojaviti. Danas se čini da nas reklame zaskaču na svakom koraku, no najčešće su to uvijek ista, već pomalo dosadna i prezasićena mjesta. Jedna od tvrtki koja je nastala upravo na ideji alternativnih mjesta reklamiranja je i Jump Media Ltd. iz Water Milla u New Yorku.

Ideja osnivača te tvrtke, bračnog para - Erica Cohena i Joyce Shulman, bila je postaviti reklame na mjesta s kojima se ljudi često susreću u svom životu, a da toga možda i nisu svjesni - ambalažu u koju se pakira gotova hrana za van, piće i sl., poput kutija za pizzu, vrećica u koje se stavljaju sendviči, hamburgeri, papirnata ambalaža za čaj, kavu…

Inspiraciju su dobili za vrijeme jedne obične večere - dok su jeli naručenu pizzu, primijetili su veliki prostor na kutiji za pizzu koji je zjapio prazan. Shvatili su da je to dobar početak. Pizzu naručuje širok krug ljudi različitih profila - obitelji gdje su roditelji zaposleni i ne stižu uvijek skuhati ručak/večeru, zaposleni ljudi na svojim radnim mjestima, studenti, samci, mladi ljudi koji ogladne za vrijeme kućnih tuluma...

Da bi pokrenuli posao krenuli su u obilazak pizzerija ne bi li pronašli partnere. Taj dio posla kako sami tvrde nije bio nimalo lak, bilo je potrebno kucati na vrata mnogih lokalnih pizzerija, na neka i po nekoliko puta, no krajnji rezultat je bio uspješan - pronašli su dovoljan broj partnera i uspjeli pokrenuti posao. Nakon što se reklamiranje na kutijama za pizzu ispostavilo kao uspješno, svoje poslovanje proširili su i na drugu ambalažu: papirnate čaše, vrećice za led, vrećice za fast food, kao i na autobuse, taksije i drugo…

Nakon što su posao uspješno razvili, njihovu tvrtku pripojila je Vector Media.