Još jedan novitet u marketingu dolazi iz Nizozemske. Amsterdamska marketinška agencija RedStarMedia dosjetila se da dijeli besplatne bicikle studentima, a zauzvrat oni bi na biciklima nosili reklame. Ubrzo nakon što su objavili tu vijest, prijavilo se čak 4000 studenata voljnih da koristi "reklamne" bicikle. S obzirom da su u takvoj situaciji obje strane u dobitku, ni ne iznenađuje previše veliki odaziv studenata. Na biciklima reklame su postavljene na trokutastim panoima, blatobranima i drugim pogodnim mjestima.
Naravno, u Rijeci, gradu koji nije prilagođen biciklistima, takav tip reklamiranja vjerojatno ne bi imao pretjeranog odjeka, no u Hrvatskoj bi ovakva ideja mogla naći svoju primjenu, gdje drugdje nego u turizmu. Svake godine zbog sve većeg interesa turista za biciklistički turizam niče sve veći broj biciklističkih staza. A ne treba zaboraviti i da je bicikl odlično prijevozno sredstvo u manjim turističkim mjestima - od plaže do kampa, hotela, centra grada - ili gdje god već turisti naume. Zato bi malo modificirana verzija ideje s početka, dijeljenje bicikala primjerice kampovima, hotelima i privatnim iznajmljivačima soba, mogla naći svoje mjesto u hrvatskom turizmu. I opet je situacija za svih povoljna - turisti dobivaju prijevozno sredstvo, vlasnici hotela, kampova i sl. zadovoljne turiste, a marketinška agencija i njeni klijenti izvrstan način reklamiranja u ljetne mjesece.
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Budući da zima stiže galopom, povoljno prodajem skafander crne boje sa kapuljačom koja se može skinuti, vel. L i gležnjače br. 37. Oboje svega par puta obučeno ...
Prodajem sjedeću sivu kutnu garnituru "U" oblika s jastucima, odvojiva, D-320 cm, Š-200 cm, u odličnom stanju, stara 2 godine. Takva nova košta cca 2.000 €.