Žene vole da im kosa izgleda kao da su tek izašle od frizera, a za to je ponekad  dovoljno i samo malo profesionalnog feniranja


Odlasci u frizerske salone rutina su za veliki broj žena i luksuz kojeg se žene teško odriču. Alli Webb, Poduzetnica iz Los Angelesa, dobro je upoznata s tom činjenicom, no također je prepoznala i određenu „rupu“ u ponudi usluga kada je kosa u pitanju – žene vole da im kosa izgleda kao da su tek izašle od frizera, a za to je ponekad  dovoljno i samo malo profesionalnog feniranja. I tako je, u partnerstvu sa svojim bratom, Alli otvorila salon, ili kako ga ona naziva, bar za feniranje. U njenom salonu, nazvanom Drybar, kako njihov slogan kaže, nema šišanja, nema farbanja, samo feniranje (i pranje).

Dakle, u Drybar žene dolaze po svoju porciju njegovane i uređene kose, za cijenu od 35 dolara. U cijenu je uključena i čaša šampanjca, a cijeli salon je uređen u stilu serije „Seks i grad“, dok vrste feniranja nose nazive različitih koktela (Cosmopolitan, Manhattan…). Salon je još i prije otvaranja nagovijestio uspjeh velikim odazivom zainteresiranih investitora, a prvi dan kada je njihova stranica izašla na internetu dobili su čak 450 rezervacija! Do sada su otvorena već dva salona, a još nekoliko ih je u fazi otvaranja.

Više o ovoj ideji na: http://www.thedrybar.com/

Drybar on ET from drybar on Vimeo.