02.06.2005.
                Savjetnik za tehniku
                  Kako razni elektronični uređaji postaju sve dostupniji cijenom i ponudom, a postaju i sve neophodniji u svakodnevnom životu, tako raste i prosječni inventar raznih tehničkih uređaja u kućanstvima. U početku je bio radio. Zatim je došla televizija. Pa video. Satelitska antena, kompjuteri, Internet, DVD playeri, laptopi, digitalni fotoaparati i kamere… Polako se stvara prava šuma žica, kablova, prekidača. Obični čovjek se sve teže i teže snalazi u svemu tome. On želi mogućnost korištenja  odmah. Čim  kupi novu televiziju, želi je gledati. Ne želi  trošiti vrijeme na instaliranje i programiranje. Mnogi ljudi to ili ne znaju, ili se jednostavno ne žele time baviti. Oni su spremni platiti nekome da to uradi umjesto njih.Ukoliko vam je tehnika strast i znate mnogo o raznim uređajima koji se koriste u kućanstvima eto prilike za vas. Vaš je posao da za klijenta izaberete najbolje, ukoliko vam se obrati sa dilemom oko kupnje, instalirate uređaj i jednostavnim jezikom objasnite kako se isti koristi. Osim toga, bilo kakav način olakšavanja i pojednostavljivanja korištenja kućne tehnologije također je nešto što možete ponuditi, primjerice, povezivanje uređaja preko kompjutera, spajanje svih uređaja u prostoriji na isti sustav zvučnika i slično.
Da bi se uspjelo u ovom poslu, potrebno je znati sve odgovore. Znanje o audio i video tehnologiji i o tome kako rade, kako se programiraju, spajaju i koriste je nužnost. Također, vrlo je važno biti ukorak s razvojem nove tehnologije i trendovima koji vladaju. Važne su i komunikacijske sposobnosti. Kupcu je draže da mu u stan dođe simpatični čovjek koji mu od sveg srca pomaže da uživa u aparaturi koju je kupio. Takvoga će rado zvati na telefon, ukoliko prilikom korištenja uređaja naiđe na kakve probleme. I takvoga će rado preporučiti prijatelju koji ima sličnih problema. Najbolja reklama u ovom poslu je usmena predaja, a korisno je  reklamiranje na mjestima gdje ljudi žive putem plakata, letaka i slično.                
 
              Izdvojeni članci
                      Poslovno savjetovanje
                      
                    Prijenos poslovanja na člana obitelji – kako osigurati kontinuitet i očuvati vrijednost društva
Predaja tvrtke djeci ili članovima obitelji čini se jednostavnom – ali bez plana može završiti kaosom. Evo kako proces učiniti sigurnim i uspješnim!
                      Poslovno savjetovanje
                      
                    Kada je pravo vrijeme za izlazak iz poslovanja?
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.
                      Poslovno savjetovanje
                      
                    Kako pripremiti trgovačko društvo za uspješnu prodaju?
Prodaja društva ne počinje potpisivanjem ugovora, već godinama ranije. Kvalitetna priprema ključ je uspjeha – donosimo sve korake koji vode do bolje cijene i sigurnije transakcije.