Kako razni elektronični uređaji postaju sve dostupniji cijenom i ponudom, a postaju i sve neophodniji u svakodnevnom životu, tako raste i prosječni inventar raznih tehničkih uređaja u kućanstvima. U početku je bio radio. Zatim je došla televizija. Pa video. Satelitska antena, kompjuteri, Internet, DVD playeri, laptopi, digitalni fotoaparati i kamere… Polako se stvara prava šuma žica, kablova, prekidača. Obični čovjek se sve teže i teže snalazi u svemu tome. On želi mogućnost korištenja odmah. Čim kupi novu televiziju, želi je gledati. Ne želi trošiti vrijeme na instaliranje i programiranje. Mnogi ljudi to ili ne znaju, ili se jednostavno ne žele time baviti. Oni su spremni platiti nekome da to uradi umjesto njih.Ukoliko vam je tehnika strast i znate mnogo o raznim uređajima koji se koriste u kućanstvima eto prilike za vas. Vaš je posao da za klijenta izaberete najbolje, ukoliko vam se obrati sa dilemom oko kupnje, instalirate uređaj i jednostavnim jezikom objasnite kako se isti koristi. Osim toga, bilo kakav način olakšavanja i pojednostavljivanja korištenja kućne tehnologije također je nešto što možete ponuditi, primjerice, povezivanje uređaja preko kompjutera, spajanje svih uređaja u prostoriji na isti sustav zvučnika i slično.
Da bi se uspjelo u ovom poslu, potrebno je znati sve odgovore. Znanje o audio i video tehnologiji i o tome kako rade, kako se programiraju, spajaju i koriste je nužnost. Također, vrlo je važno biti ukorak s razvojem nove tehnologije i trendovima koji vladaju. Važne su i komunikacijske sposobnosti. Kupcu je draže da mu u stan dođe simpatični čovjek koji mu od sveg srca pomaže da uživa u aparaturi koju je kupio. Takvoga će rado zvati na telefon, ukoliko prilikom korištenja uređaja naiđe na kakve probleme. I takvoga će rado preporučiti prijatelju koji ima sličnih problema. Najbolja reklama u ovom poslu je usmena predaja, a korisno je reklamiranje na mjestima gdje ljudi žive putem plakata, letaka i slično.
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama