SMS usluge sve su češće u ponudi kako mobilnih operatera, tako i kod zasebnih ponuđača koji funkcioniraju neovisno od operatera. Svakim danom pojavljuje se sve više usluga - od onih banalnih kojima je funkcija čista razonoda (npr. saznajte koliko ste kompatibilni tako da pošaljete vaše horoskopske znakove) do onih koje nude konkretne i točne informacije u realnom vremenu ( vremenska prognoza, tečaj i sl.). No, u Hrvatskoj još uvijek ne postoji jedna usluga koja potencijalno ima velike šanse za uspjeh, barem sudeći po sličnim takvim uslugama u Zapadnoj Europi. To je usluga pružanja informacija svih tipova - dakle baš svake zamislive informacije koja korisniku može iz ovog ili onog razloga zatrebati (dakako ukoliko nije ilegalna, uvredljiva i sl.). Odličan primjer takvog servisa je 82ASK, koji je prvi i najveći SMS servis takvog tipa u Velikoj Britaniji. Pokrenulo ga je 2003. godine dvoje tadašnjih tek diplomiranih studenata Oxforda. Sarah McVittie i Thomas Roberts radili su u to vrijeme kao financijski analitičari za investicijsku banku i uočili su da najviše svog vremena na poslu umjesto na analize troše na pronalaženje informacija. Frustracija zbog nemogućnosti nalaženja točnih informacija u kratkom vremenu dovela ih je do ideje za servis čija bi svrha bila pružanje upravo takvih informacija. U počecima je njihova tvrtka funkcionirala iz njihovih dnevnih soba kao besplatna e-mail usluga uz pomoć jednostavnog IT sustava koji su izradili njihovi prijatelji, a sav posao obavljali su Sarah i Thomas. S vremenom i s dodatnim iskustvom promovirali su uslugu u obliku u kojem postoji danas, a koju su temeljili na rezultatima ankete provedene među dotadašnjim korisnicima. Nova usluga funkcionirala je putem SMS-a, a cijena jednog odgovora zaokružena je na 1 funtu (oko 11 kuna), što se pokazalo prihvatljivom cijenom kako za njih tako i za korisnike. Usluga funkcionira tako da korisnik postavi pitanje koje nije određeno nikakvom formom, kategorijom ili kodom, već to može biti baš bilo koje pitanje na koje je korisniku potreban odgovor. Dakle, od nekakvih servisnih informacija (koji autobus vozi od x do y, gdje se može kupiti crveni iPod…) do informacija koje se tiču općeg znanja, kurioziteta i sl. Odgovor stiže u 85% slučajeva unutar 5 minuta. Pitanje se ne naplaćuje, odnosno korisnika košta koliko i klasični SMS, već se naplaćuje odgovor. Ukoliko 82ASK ne može odgovoriti na pitanje, ne naplaćuje ništa. Sistem funkcionira tako da na temelju prijašnjih pitanja i odgovora kategorizira pitanje i ukoliko je "standardno" automatski šalje odgovor. Ako je pitanje složenije ili odgovor još ne postoji u bazi, prosljeđuje se nekom od "texpertsa" (suradniku tvrtke koji je odlično potkovan u nekom području - ima tu od doktora filozofije do građevinskih radnika koji se izvrsno razumiju u, primjerice, tenis). 82ASK danas ima mrežu od 150 "texpertsa". Korisnicima je ponuđena i mogućnost da se registriraju na Internet stranici tvrtke čime dobivaju 5 besplatnih odgovora i druge pogodnosti. za više informacija: www.82ask.com