Glavni kupci ovih proizvoda su osobe sa zdravstvenim problemima te ekološki osviješteni pojedinci

 

Teška bolest novorođenčeta značila je prekretnicu u životu 32-godišnje Amerikanke, Amilye Antonetti. Bolesti, koja se manifestirala kroz astmu, ekceme i probavne probleme, nije se znao uzrok. Kako bi ga utvrdila, Amilya je počela bilježiti dnevne aktivnosti i došla do zastrašujućeg otkrića. Krizni dani bolesti podudarali su se s danima u kojima je Amilya čistila kuću! Proizvodi koje je koristila sadržavali su kemikalije koje umalo da nisu dovele do smrti njenog djeteta, kojem je kasnije dijagnosticirana višestruka kemijska osjetljivost. Bilo je to pravo kemijsko oružje! Odmah je iz upotrebe izbacila sve opasne tvari. Riješivši tako problem zdravlja djeteta, postavio se novi - kako čistiti bez tih proizvoda? Od toga trenutka, Antonetti je bila na misiji. U nemogućnosti da pronađe potpuno prirodna sredstva za čišćenje u trgovinama, obratila se pravim stručnjacima za čišćenje - bakama. Postarija gospođa objasnila joj je da su se nekad za čišćenje koristili prirodni sastojci kao što su ocat, limunov sok, soda bikarbona… Sada se trebalo posvetiti tržištu. Istražujući da li interes za takve proizvode uopće postoji, Amilya je ostala zapanjena. Javljale su joj se majke poput nje s bolesnom djecom, ali i mnoštvo drugih ljudi sa zdravstvenim problemima, lakšim kao što su alergije, ali i težim kao što su oslabljeni imunološki sustavi uslijed bolesti kao što su rak, AIDS. Svima je zajednička bila jedna stvar: sredstva za čišćenje koja su koristili ( u nedostatku adekvatnih alternativa) štetili su njihovom zdravlju. Amilya nije dugo čekala. Sakupila je početni kapital i pokrenula SoapWorks, tvrtku za proizvodnju i prodaju prirodnih sredstava za čišćenje. S vremenom su bili gotovi prvi proizvodi - prirodan sapun, deterdžent za rublje i univerzalno sredstvo za čišćenje te se moglo započeti s prodajom. No tada su uslijedili pravi problemi. Trebalo se nametnuti na tržištu koje su u svojim rukama čvrsto držale kompanije koje su proizvodile sredstva za čišćenje na bazi kemikalija. U jednom trenutku Antonetti je čak bila prisiljena prodati svu svoju imovinu kako bi spasila svoj poduhvat. Srećom, jer je posao uskoro krenuo. Proizvodi su se počeli prodavati i to ne samo među mušterijama sa zdravstvenim problemima već i među ekološki osviještenim pojedincima.