• Dobre ideje ponekad dolaze u zaista neobičnim formama, i ponekad, osim što takvu ideju treba prepoznati, potrebno je  imati puno vjere u to da ideja zaista može uspjeti na poslovnom planu. Primjerice – da li biste ikad pomislili da bi pretplata na čarape mogla biti uspješna ideja? Ako jeste, svaka čast, jer to je upravo slučaj koji vam donosimo u ovom članku.




Čarape predstavljaju vječiti problem, posebice za muški spol. Ili ih nemaju dovoljno, ili ih imaju ali su poderane i ofucane, ili imaju samo jednu. Čini se da kupovina čarapa jednostavno nije njihova omiljena aktivnost. Upravo taj (ne)mali problem u životu muškaraca prepoznao je švicarski poduzetnik Samy Liechti koji se dosjetio vrlo praktičnog rješenja – umjesto da muškarci odlaze u kupovinu čarapa, čarape će im se dostavljati na vrata. I to u određenim periodima i određenim količinama kako bi uvijek imali dovoljan broj čarapa. Drugim riječima, osmislio je uslugu pretplate na čarape. Tako je nastala tvrtka Black Socks. Pretplatnici naručuju uslugu koju žele putem Interneta, a nakon što odaberu pretplatu koja im odgovara i plate, sve što im preostaje je čekati pošiljku. Prva će im stići već za nekoliko dana, druga za četiri mjeseca, treća za osam mjeseci itd. Svaka pošiljka sadržava tri para čarapa. Moguće je naručiti i testni paket sa samo jednim parom čarapa kako bi ih se isprobalo. U ponudi je nekoliko različitih modela čarapa (svi su u crnoj boji) vrhunske kvalitete koje se proizvode na sjeveru Italije.

Tvrtka je nedavno prodala milijunti par svojeg najpopularnijeg modela čarapa, a od početka svojeg poslovanja 1999. godine imali su preko 60.000 narudžbi. Odnedavno su svoju ponudu proširili s pretplatom na donje rublje (bokserice) i obične pamučne majice.

Više o ovoj ideji saznajte na: http://www.blacksocks.com/