Ne postoji nijedna industrija koja bi bila imuna na inovaciju. Od industrija koje svaki danom pune novine vijestima o novim dostignućima do onih koje nisu baš često predmet pažnje u svakodnevnom životu. Industrija koja bi se zasigurno mogla svrstati među potonje je i industrija tapeta. Iz Njemačke i Velike Britanije dolaze dvije ideje koje ruše mit o tapetama kao dosadnima i nepraktičnima, upravo zahvaljujući inovativnosti njihovih proizvođača. Njemačka tvrtka German Single Tapete, koja prodaje fotografske tapete, svoju ponudu obogatila je mogućnošću personaliziranja tapeta. Tako osim fotografija koje nudi sama firma, mušterija može na njihovoj stranici naručiti tapete koje će u potpunosti biti plod njene mašte. Mušterija može uploadati fotografiju po vlastitom izboru koja će se nalaziti na tapeti. Dakle, nitko se više ne može žaliti na izbor tapeta jer German Single Tapete je doskočio i tom problemu - ponudili su neograničen izbor i potpunu slobodu dizajna svojim mušterijama. Još jedna inovacija vezana uz tapete dolazi iz Londona, gdje je tvrtka Pepper-mint osmislila vrlo originalni proizvod - tapetu na koju se može pričvrstit magnet. MagScape je prva magnetska tapeta na svijetu, a izgleda poput obične, čak se i postavlja na isti način. Zahvaljujući novim tehnologijama, u Pepper-mintu su uspjeli nanijeti sloj na tapetu koji joj omogućuje tu originalnu osobinu. Osim tapeta tvrtka proizvodi i magnete različitih oblika i motiva koji se mogu pričvrstiti na tapetu, no i obični magneti (poput onih koji se pričvršćuju na frižidere) se mogu postaviti bez problema.
Ovaj proizvod svoju primjenu mogao bi naći na mnogim područjima, a u tvrtki računaju na potražnju od strane arhitekata, unutrašnjih dizajnera, hotela, restorana, bolnica, trgovina…
Sve u svemu čini se da je u ovim slučajevima dobra ideja uspjela vratiti tapete na zidove i dovesti ih ponovno bliže centru pažnje ljudi.
Dok jedni žele veću dobit za buduće investicije, a drugi što manji porez, poduzetnicima su na raspolaganju brojni alati – od neoporezivih primitaka do pažljivog upravljanja troškovima.
Jednog dana morat ćete izaći iz biznisa koji ste gradili – pitanje je hoće li to biti vaša odluka ili posljedica okolnosti poput bolesti, razvoda ili poslovnog sloma
Društvo koje u potpunosti ovisi o njegovom vlasniku ne počiva na sustavu, već na improvizaciji. Iskusni potencijalni investitori prepoznaju to odmah. Kad ne postoji jasna strategija, dokumentirani procesi i tim koji može preuzeti odgovornost, vrijednost društva značajno pada, a rizici se povećavaju