Popularnost sveprisutnog Jamieja Olivera i brojnih kulinarskih emisija na televiziji uvelike je pomogla popularizaciji kuhanja. Mnogi ljudi shvatili su da kuhanje ne mora biti zamorno i dosadno već upravo naprotiv, ono može biti vrlo kreativna, dinamična i zabavna aktivnost. I to ne samo za odrasle, već i za djecu. Te su dvije stvari - djeca i kuhanje - Helani Cohen iz mjesta Irvine u Kaliforniji bile najveća strast i ljubav u životu, zbog čega je odlučila pronaći način da ih u neobičnoj fuziji učini izvorom prihoda.
Osmislila je Le Petit Cookery - kulinarsku školu za klince. Le Petit Cookery je mjesto gdje djeca mogu naučiti sve vezano uz kuhanje, kuhinju, pristojno ponašanje za stolom, namirnice i općenito sve vezano uz prehranu. Osim tečajeva koji se organiziraju u satima poslije školske nastave, Le Petit Cookery organizira i tematske kulinarske zabave za djecu, a otvorili su i web stranicu preko koje prodaju proizvode za djecu, a koji su vezani uz kuhanje. Osim što na tečajevima djeca uče kuhati, također ih se uči pravilnoj i zdravoj prehrani, potiče ih se na timski rad, a sve to u zabavnoj i zaigranoj atmosferi. Osim klasičnih tečajeva, u Le Petit Cookeryu su osmislili i posebne tečajeve koji još više proširuju horizonte malih kuhara poput tečaja kuhanja "Put oko svijeta" gdje se klinci mogu upoznati s internacionalnim specijalitetima, a dakako posredno i sa samom zemljom iz koje jela potječu i njenim običajima. Djeluju u javnim i privatnim školama, a organiziraju i tečajeve izvan škola.
Zahvaljujući usmenoj predaji, prisutnosti na javnim lokalnim događajima i reklami, Le Petit Cookery je u godinu dana nakon osnutka doživio rast od 75% čime je potvrdio da kuhanje i klinci idu skupa, naravno, ukoliko im se ono približi na zabavan i edukativan način.
Tečajevi kuhanja za klince
Izdvojeni članci
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!
Važnost razumijevanja earnout mehanizma pri prodaji obiteljske tvrtke
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Što sve utječe na procjenu i povećanje vrijednosti poslovanja vaše obiteljske tvrtke?
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama