Kao što smo već mnogo puta napominjali u ovoj rubrici, inspiracija za ideju za posao može proizaći zaista od svuda - iz dobrih, kao i iz loših životnih iskustava. Za Kristy Sobel iz SAD-a inspiracija je proizašla nažalost iz lošeg iskustva, no zahvaljujući njenoj upornosti iz te inspiracije izrodila se uspješna tvrtka. Ova poduzetnica je nakon tri prometne nesreće i nekoliko operacija leđa i vrata morala pronaći alternative za mnoge svoje potrebe u životu. Jedna od njih je bila i zamjena za klasičnu žensku torbicu budući da joj je postalo prenaporno i prebolno torbicu nositi u ruci ili na ramenu. Kako bi si olakšala teret i bolove, Sobel se dala u potragu za torbicom koja se nosi oko struka, a koja će biti sličnog dizajna kao i klasične torbice. No, ubrzo je shvatila da ono što ona traži ne postoji na tržištu. Zbog toga je odlučila sama kreirati i izraditi modernu i elegantnu torbicu oko struka. Kako su obitelj i prijatelji bili oduševljeni torbicom, shvatila je da bi potražnja za takvim proizvodom mogla biti dovoljna za cijelu liniju takvih torbica oko struka. Dizajnirala je torbice te krenula u pronalaženje butika i trgovina koji bi ih prodavali. Probne prodaje bile su uspješne te je osnovala tvrtku LaNeige Purse, te dizajnirala još nekoliko linija od različitih materijala. Osim žena koje imaju slične probleme s leđima kao i Kristy, ovakve torbice idealne su za aktivne žene kojima su uvijek potrebne dvije slobodne ruke. Sobel ih je dizajnirala tako da se osim oko struka mogu nositi i na klasične načine, preko ramena i u ruci, tako da su mogućnosti zaista brojne. Njene torbice oduševljavaju širok krug žena, od tinejdžerki do starijih gospođa. Danas LaNeige nudi svoje proizvode u preko 60 trgovina diljem SAD-a i Europe, te ih prodaje i putem Interneta.
Za više informacija: www.laneigepurse.com
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Budući da zima stiže galopom, povoljno prodajem skafander crne boje sa kapuljačom koja se može skinuti, vel. L i gležnjače br. 37. Oboje svega par puta obučeno ...