19.10.2000.
Trgovina bezmasnom hranom
Mast pomaže boljem osjećaju okusa. Svi bi željeli jesti sve. Krafne, kekse, pizze, pancete, malo čvaraka, čipsa. Ali strah da ćete se napuhnuti, postati veliki, debeli i nezgrapni, drži vas podalje od takve hrane. Tako da ručkove provodite prikovani uz bezukusne salate. No, postoji rješenje kako osjetiti dobre stare, masne okuse.
Andrea Halperin 34-ogodišnja poduzetnica iz New Yorka također je osjetila sjetu, i odlučila poduzeti nešto u vezi s tim. Njezini dućani nazvani F3 (Fat Free Foods, bezmasna hrana), postali su meka za ljude sa zdravstvenim problemima, poput dijabetičara ili ljudi sa problemima srca, ali isto tako i opskrbni centar za ljude koji paze na svoju težinu (a to je gotovo svatko zar ne?). Dućan, otvoren u 11 mjesecu predprošle godine sadrži oko sedam tisuća artikala bezmasne hrane iz zemalja širom svijeta, uključujući Francusku, Italiju, Japan, Koreju, Meksiko i Španjolsku. Tu je sakupljena cjelokupna ponuda peciva i kolača, namaza, umaka, pizza, sireva i svega ostaloga što postoji, samo bezmasnoga.
U običnim trgovinama, potrebno je mnogo vremena da se pronađe odgovarajuća bezmasna hrana. Puno truda potrebno je uložiti u proučavanje i iščitavanje etiketa. Zbog tih razloga, Andrea je odlučila sve bezmasne artikle staviti na jedno mjesto. Tako je ljudima olakšala potragu za proizvodima koji u sebi sadrže mast. U njenim dućanima svaki artikal 100% ne deblja, tako da je i potraga za odgovarajućim proizvodima jednostavnija.
Iako je njen dućan star tek nešto više od godine dana, posao je privukao veliku medijsku pažnju. No, Andrea vjeruje kako su najbolja reklama njeni zadovoljni kupci. Ljudi u njenu trgovinu dolaze pognutih glava, snuždeni zato što im je doktor rekao da paze što jedu. No kada vide čitavu prodavaonicu prepunu bezmasne hrane, odmah se razvesele.
U budućnosti Andrea misli napraviti katalog, te svoju hranu dostavljati direktno u kućanstva. Također misli otvoriti i prodavaonicu putem Interneta. Ove godine očekuje zaradu od 1.5 milijuna dolara.
Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Kada je pravo vrijeme za izlazak iz poslovanja?
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.
Poslovno savjetovanje
Zašto je važno izgraditi poslovanje s prenosivom vrijednosti
Poslovanje koje može funkcionirati bez vlasnika ima veću tržišnu vrijednost, stabilnost i sigurnost – a vlasniku donosi stvarnu slobodu izbora
Poslovno savjetovanje
Jednog dana napustit ćete društvo koje ste stvarali – hoćete li biti spremni?
Jednog dana morat ćete izaći iz biznisa koji ste gradili – pitanje je hoće li to biti vaša odluka ili posljedica okolnosti poput bolesti, razvoda ili poslovnog sloma