24.11.2005.
Usluga popravljanja ograda
U ovaj posao može se upustiti svatko tko ima nešto iskustva s alatom i farbanjem. Ograde je relativno jednostavno popraviti, a osiguravanje prostora gdje se odvijaju radovi još je jednostavnije.
Odlučite li se okušati u ovom poslu, evo kako možete steći svoje prve klijente. Na računalu izradite letke s vašim informacijama (vrsti usluga koje nudite, brojem telefona, imenom…) i praznim prostorom u koji ćete upisivati potrebne popravke. Jednom kada izradite najmanje 50-ak letaka, jednostavno se ukrcajte u vaš automobil i krenite u istraživanje vašeg susjedstva u potrazi za oštećenim ogradama. Kad pronađete traženo, ispunite letak s vrstom oštećenja i popravka koji je potreban i cijenom za koju ste spremni popraviti navedeno i ubacite ga u poštanski sandučić vlasnika. Možete koristiti i direktniji pristup, dakle, pozvoniti i ponuditi svoju uslugu, no, naravno, bitno je da u tom slučaju nastojite biti maksimalno ljubazni i nenapadni bez obzira na situaciju. Letke s informacijama možete u dogovoru s lokalnim trgovinama ili kafićima ostaviti na pultu ili ih zalijepiti na oglasne ploče u naseljima. Ovaj posao teško da će prerasti u glavni izvor prihoda, ali može vam donijeti sasvim solidnu zaradu uz zaista niske troškove za započinjanje posla. S vremenom svoje usluge (ukoliko posjeduje ili steknete i dodatna znanja) možete i proširiti na popravke stepeništa, zidića i sl. manjih problema.
Izdvojeni članci
Poduzetnik
Plaća: neto, bruto i trošak
Kako se obračunava plaća, što znače pojmovi bruto 1, bruto 2 i trošak plaće — i koji ste od tih iznosa dužni ugovarati? Ako ste zaposlenik, saznajte i kako potencijalno možete ostvariti povrat poreza na dohodak!
Fiskalizacija 2.0 donosi digitalni zaokret koji će svatko od nas platiti – novcem, vremenom i strpljenjem.
Poslovno savjetovanje
Kako uspješno surađivati s poslovnim brokerima u procesu prodaje vaše obiteljske tvrtke?
Poslovni broker može vam pomoći postići bolju cijenu i brže zaključiti prodaju firme, ali samo ako vi kao vlasnik zadržite kontrolu nad procesom, komunikacijom i prezentacijom vlastite tvrtke