Pivo bez dvojbe nosi epitet najprodavanijeg i najpopularnijeg alkoholnog pića. Jedan od razloga zasigurno je i dostupnost tog pića, raznolikost mjesta gdje ga se može kupiti i također raznolikost pakovanja u kojima se prodaje. U trgovinama se može kupiti pivo u svim mogućim pakovanjima - od minijaturnih bočica od 0,25 l preko limenki do plastičnih boca ogromnih dimenzija. Svatko bez problema može pronaći pivo koje želi u količini koju želi. Čini se kako su i proizvođači vina odlučili primijeniti istu taktiku i ponuditi veći izbor pakovanja tog također popularnog pića. Tako se na policama trgovina SAD-a i Zapadne Europe sve češće mogu pronaći različite sorte vina u bocama od 187 ml (četvrtina klasične boce od 0,75 l), ali i u limenkama, te čak i u malim kartonskim pakovanjima u kakvima smo navikli da se pakiraju voćni sokovi. Nova, manja pakovanja kao ciljano tržište imaju one potrošače koji uživaju u vinu, ali nisu veliki vinopije i žele s vremena na vrijeme popiti čašu, dvije bez da moraju otvarati cijelu bocu vina. Tu treba uključiti i samce kojih je sve više i kojima se ne isplati kupovati velika pakovanja, zatim sve one kojima je vino potrebno kao sastojak pri kuhanju, restorane koji žele udovoljiti gostima koji žele konzumirati više vrsta vina uz jela, kao i noćne klubove. Također takva pakovanja praktična su i za konzumiranje na svim onim mjestima gdje je zabranjeno unositi staklene boce. U svakom slučaju, trend praktičnih malih pakiranja zahvatio je i svijet vina, a popularnost koju su mini-pakovanja doživjela daju za očekivati da će sve veći broj proizvođača vina u budućnosti kao dio svoje ponude nuditi i mini verzije svojih proizvoda kako bi na taj način proširili krug svojih potrošača.
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Škurinje - daje se u najam stan (2S + DB). U blizini autobusa, trgovina, ambulante, apoteke i ostalih bitnih sadržaja. Stan se nalazi u stambenoj zgradi na drugom ...
Budući da zima stiže galopom, povoljno prodajem skafander crne boje sa kapuljačom koja se može skinuti, vel. L i gležnjače br. 37. Oboje svega par puta obučeno ...