21.09.2006.
Vino u malim pakovanjima
Pivo bez dvojbe nosi epitet najprodavanijeg i najpopularnijeg alkoholnog pića. Jedan od razloga zasigurno je i dostupnost tog pića, raznolikost mjesta gdje ga se može kupiti i također raznolikost pakovanja u kojima se prodaje. U trgovinama se može kupiti pivo u svim mogućim pakovanjima - od minijaturnih bočica od 0,25 l preko limenki do plastičnih boca ogromnih dimenzija. Svatko bez problema može pronaći pivo koje želi u količini koju želi. Čini se kako su i proizvođači vina odlučili primijeniti istu taktiku i ponuditi veći izbor pakovanja tog također popularnog pića. Tako se na policama trgovina SAD-a i Zapadne Europe sve češće mogu pronaći različite sorte vina u bocama od 187 ml (četvrtina klasične boce od 0,75 l), ali i u limenkama, te čak i u malim kartonskim pakovanjima u kakvima smo navikli da se pakiraju voćni sokovi. Nova, manja pakovanja kao ciljano tržište imaju one potrošače koji uživaju u vinu, ali nisu veliki vinopije i žele s vremena na vrijeme popiti čašu, dvije bez da moraju otvarati cijelu bocu vina. Tu treba uključiti i samce kojih je sve više i kojima se ne isplati kupovati velika pakovanja, zatim sve one kojima je vino potrebno kao sastojak pri kuhanju, restorane koji žele udovoljiti gostima koji žele konzumirati više vrsta vina uz jela, kao i noćne klubove. Također takva pakovanja praktična su i za konzumiranje na svim onim mjestima gdje je zabranjeno unositi staklene boce. U svakom slučaju, trend praktičnih malih pakiranja zahvatio je i svijet vina, a popularnost koju su mini-pakovanja doživjela daju za očekivati da će sve veći broj proizvođača vina u budućnosti kao dio svoje ponude nuditi i mini verzije svojih proizvoda kako bi na taj način proširili krug svojih potrošača.
Izdvojeni članci
Poduzetnik
Zapošljavanje radnika u Hrvatskoj - sve što trebate znati o ugovoru, prijavi i drugim koracima!
Što točno znači zaposliti radnika, koji su zakonski koraci koje poslodavac mora slijediti i kako izbjeći najčešće greške? U ovom vodiču saznajte sve o ugovoru o radu, prijavi zaposlenika i primjeni kolektivnih ugovora
Poslovno savjetovanje
Digitalna imovina u M&A transakcijama – novi standard u procjeni vrijednosti poduzeća
U svijetu M&A transakcija, više nije dovoljno imati dobru bilancu – vrijednost se sve češće mjeri kroz web promet, baze korisnika i SEO pozicije. Saznajte kako digitalna prisutnost utječe na cijenu transakcije i zašto je važno da ju poduzetnici strateški razvijaju i njeguju.
Fiskalizacija 2.0 donosi digitalni zaokret koji će svatko od nas platiti – novcem, vremenom i strpljenjem.