Jedva ste čekali da otiđete mirovinu, da se odmorite od svega i posvetite svojim hobijima, no, ubrzo ste se počeli dosađivati, a i mirovina vam je skromna i jedva pokriva osnovne troškove egzistencije? Ne treba ni napominjati da ukoliko ste se prepoznali u prethodnoj rečenici, niste jedini. Ne samo u Hrvatskoj, već i šire - primjerice u Danskoj. No, umirovljenice su tamo pronašle odličan način da spoje ugodno s korisnim, zahvaljujući tvrtki Mormor (što na danskom znači baka). Naime, iako se stariji ljudi naoko teško mogu radno uključiti u ovaj ubrzani svijet u kojem se sve kompjuterizira, oni imaju nešto što nemaju nove generacije - imaju znanja o starim vještinama. U slučaju tvrtke Mormor, to su vještine pletenja. Mormor zapošljava starije gospođe (najmlađa zaposlenica ima 68 godina) , mahom bake, koje izrađuju odjeću za bebe i malu djecu na starinske, danas zaboravljene načine. Rad se odvija u ugodnoj atmosferi, uz šalicu kave i čavrljanje oko stola za kojim se radi. Izrađuju se kapice, tute, hlačice, majičice... Sve zaposlene bake koriste znanja iz vremena kada su i same bila djeca i koja su se prenosila s generacije na generaciju, pletu starim tehnikama izrađujući uzorke iz njihove mladosti. Dašak modernosti Mormor je unio kroz veći izbor tkanina i boja koje se koriste kako bi izašli u susret zahtjevima modernim majkama. Svaki izrađeni predmet ima i etiketu na kojoj se nalazi potpis bake koja je izradila taj određeni komad odjeće. Svoje proizvode Mormor prodaje putem svoje Internet stranice (www.mormor.nu) kako bi bili dostupni što veće broju ljudi, kako u Danskoj, tako i u drugim zemljama Europe. Dakle, u ovoj originalnoj ideji još jednom je iskorišten prokušani recept - spajanje tradicionalnog i modernog. Tradicionalni načini izrade odjeće kao garancija kvalitete spojeni su s modernim tkaninama i bojama, ali i modernim načinom distribucije. A ne treba zaboraviti ni da se na taj način čuvaju tradicionalne vještine i nudi se alternativa masovnoj proizvodnji, a i daje se mogućnost socijalno ugroženijim članovima društva - umirovljenicima - da malo poboljšaju svoju financijsku situaciju radeći ono što vole i znaju. Hrvatska kao turistička zemlja ima zbog te činjenice još i dodatni poticaj da svoju baštinu sačuva, možda baš na ovakav domišljati način.
Kupac nema emociju prema vašem poslovnom razvojnom putu, vašem odricanju ni vašim žrtvama. Ne može znati što ste sve prošli da biste došli do trenutka u kojem razmišljate o prodaji.
Kupac ima jedan primarni cilj: razumjeti rizike u poslovanju vašeg društva i njihov utjecaj na rezultate nakon preuzimanja, to jest nakon realizacije kupoprodajne transakcije
Ako vaše društvo ne može funkcionirati bez vas – ne posjedujete posao, nego posao posjeduje vas.
U novom tekstu donosimo korake prema poslovanju koje ne ovisi o vlasniku – već o sustavu
Jednog dana morat ćete izaći iz biznisa koji ste gradili – pitanje je hoće li to biti vaša odluka ili posljedica okolnosti poput bolesti, razvoda ili poslovnog sloma