Ulaz vode ili tekućine za hlađenje u taj prostor, gdje su vrlo visoke temperature, sagorit će pridošlu vodu, koja će, zajedno s ostalim produktima sagorijevanja izaći u obliku bijelog dima.


Može se dogoditi da vozilo ispred vas izbacuje veće koli­či­ne dima, pa je vožnja ote­žana, kako zbog slabije vidljivosti, tako i smrada koji izlazi iz is­pušnog lonca. Takva situacija ne traje dugo, jer auto koji tako dimi brzo stane ili zbog kvara vozi polako, pa ga je moguće zaobići. Kako je iz naslova vidljivo, dim nije u duginim bojama, i ne miriše na ljubičice ni na ciklame. Pojačan intenzitet dimljenja na kraju ispuš­nog sistema upozorava da se nešto dogodilo s motorom va­šeg vozila. Počnimo s bijelim dimljenjem: kod niskih temperatura i prvog paljenja motora, on je normalna pojava, čiji se intenzitet smanjuje zagrijavanjem motora, ali ako je jako vlažno vrijeme, iz ispušnog lonca će još dimiti na ler gasu i nakon postizanja radne temperature. Da skratimo radi se o kondenzaciji. No, ako vam se to događa u ovo, već toplo vrijeme, provjerite nivo tekućine u hladnjaku ili dodatnoj posudici. Veći nedostatak tekućine plus već opisano dimljenje, si­guran su znak da će mehaničar ima­ti posla. 

Vje­ro­jatno će se ra­diti o pregorenoj brtvi iz­među gla­ve i bloka motora, koja je ošte­ćena na mjestu gdje su u blizini kanal za prolaz tekućine za hlađenje i cilindar, koga na vrhu zatvara glava motora s kompresionim prostorom, gdje se do­ga­đa sagorijeva­nje go­riva. Ulaz vode ili tekućine za hla­đenje u taj prostor, gdje su vrlo visoke temperature, sagorit će pridošlu vodu, koja će, zajedno s ostalim produktima sagorijevanja izaći u obliku bijelog dima na ispušnu cijev. Osim gubljena vode ili tekućine za hlađenje u sistemu, što može predstavljati dodatni problem, jer više nema ili je premalo te­kućine za normalnu cirkula­ciju i hlađenje motora, voda u prostoru, gdje je nikako ne smije biti, štetno djeluje na klip i cilindar, jer ispire sloj ulja za podmazivanje, pa može doći do zaribavanja između ta dva važna motorna elementa. Taj bi vam dodatni popravak iz­vukao mnogo novaca iz već, itako ispražnjenih džepova. Da li možete sami prići popravku? Ne podcjenjujući nečije znanje i sposobnost, naročito mlađih ljudi, koji po neuglednim ga­ražama, stvaraju jurilice iz svojih starih automobila, odgovor bi bio negativan. Ne samo zbog dobrog znanja i iskustva koje morate imati, nego i specijal­nog alata, koji je sve više potreban, a ulaganje u nešto, što će vam možda trebati samo je­dan­put, vrlo je diskutabilno. 

Još gore od toga je eventualna greška prilikom montaže, kad može doći do pogreške prili­kom stavljanja zupčastog re­me­­na “u fazu”. U blažem ob­liku, motor nakon popravka ne pali, ali ako ste krivo montirali remen i iskrivili ventile, cijeli se postupak mora ponoviti, ali sada s većim tro­škom.