Da se na odličnu ideju može naići zaista svuda, dokazuje i jedna grupica studenata kojoj je ideja za posao sinula upravo dok su zajednički tragali za dobrom idejom za posao, točnije, kada im je ponestalo mjesta na prezentacijskoj ploči za pisanje. I netko je rekao kako bi bilo odlično kada bi mogli pisati po zidovima i ostalim površinama kao što pišu po ploči…
Tako je rođena ideja koja danas nosi naziv IdeaPaint, a riječ je o boji za zidove (i ostale glatke površine) po kojoj se može pisati kao po klasičnim bijelim pločama, s izbrisivim flomasterom. Odabere se površina – a to može biti zid, stol , ormar ili bilo koja druga iskoristiva površina i nanese se boja koja se suši sljedećih sedam dana. Nakon toga površina je spremna preuzeti ulogu ploče!
IdeaPaint boja je već naišla na brojne primjene – u ugostiteljstvu za dnevne jelovnike, u poslovnim prostorima umjesto prezentacijskih ploča, u učionicama, u vrtićima, u domovima (posebice dječjim sobama), u knjižnicama i svugdje gdje postoji potreba da se nešto privremeno zapisuje zbog interakcije ili širenja informacija. Cijena ove boje je 20-ak kuna po kvadratnom metru što je čini vrlo ekonomičnom, a testiranja su dokazala da je trajnost i izdržljivost takve površine čak i veća nego kod klasičnih ploča.
Više o ovoj ideji na: http://www.ideapaint.com/
Boja koja pretvara zidove u ploče za pisanje
Izdvojeni članci
Neiskorišteni potencijal učinkovite organizacijske strukture: Jeste li jasno definirali tko je za što odgovoran?
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju obiteljskog poslovanja?
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?