Iako je brza hrana gotovo pa sinonim za nezdravu prehranu, lanac restorana brze hrane Burgerville iz SAD-a primjer je kako to ne mora uvijek biti tako. Ova tvrtka počiva na sasvim drugim temeljima od klasičnih restorana brze hrane i primjerima iz svoje prakse nastoji na pozitivan način utjecati na sve koji dolaze u doticaj s njima i njihovim proizvodima. Naime, Burgerville svoj jelovnik temelji isključivo na namirnicama s lokalnih, po mogućnosti organskih, farmi i on je uvijek prilagođen sezonskim namirnicama. Tako se, ovisno o godišnjem dobu, nekad mogu naručiti prženi koluti luka te milkshake od jagode, a kada im nije sezona, ne mogu.
Meso koje koriste u hamburgerima i sendvičima potječe od životinja koje se hrane u slobodnoj ispaši i koje se ne tretiraju antibioticima. Osim što pridaju veliku pažnju izboru namirnica koje će se naći na njihovom jelovniku, Burgerville se i u svim drugim pogledima nameće kao primjer tvrtke koja odgovorno pristupa svojem poslovanju, mušterijama, zaposlenicima i okolišu.
Koriste isključivo električnu energiju dobivenu putem vjetroelektrana, recikliraju 85% otpada, iskorišteno ulje ne bacaju već se od njega proizvodi biodizel, a sav organski otpad koji je iskoristiv koriste za proizvodnju komposta. A uza sve to - bilježe i rast profita!
Više o ovoj ideji saznajte na: http://burgerville.com/
Brza hrana s domaćim sastojcima
Izdvojeni članci
Što sve utječe na procjenu i povećanje vrijednosti poslovanja vaše obiteljske tvrtke?
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!
Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju obiteljskog poslovanja?
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?