Mnogo ljudi iz raznih krajeva Hrvatske osim tradicionalnih odredišta za šoping (Italija i Austrija) sve češće odlaze i u Zagreb kako bi pronašli nešto po svojem ukusu, a što odgovara i njihovoj platežnoj moći. U isto vrijeme u istoj zemlji sve je više kvalitetnih mladih dizajnera koji dobivaju i sve više zaslužene medijske pozornosti, no ipak, njihova odjeća još uvijek nije dostupna širem broju ljudi, pa čak i u Zagrebu. Butika sa hrvatskom robom je malo, a i ono malo što ih ima smješteno je u većim gradovima ili češće u većem gradu i potencijalni kupci koji ne žive u velikim gradovima prisiljeni su, ukoliko žele do željene odjeće, putovati.
A što kada bi butik s odjećom kakva se inače može pronaći samo u našem glavnom gradu, odjećom mladih, neafirmiranih, ali i onih afirmiranih dizajnera, došao u mjesta i gradove u susret svojim kupcima? Na tu ideju, nažalost ne u Hrvatskoj, došao je Barry Laden, brat engleske dizajnerice Adele Laden i vlasnik butika Laden Showroom u Londonu. Umjesto da posegne za rješenjem u obliku narudžbe robe putem Interneta (koja je često nepraktična jer robu dakako nismo u mogućnosti isprobati prije nego ju kupimo), Barry je odlučio odjeću ukrcati na autobus i krenuti u susret potencijalnim kupcima.
I tako je nastao London Fashion Bus - prodavaonica odjeće koja je konstantno na putu. Domišljati Laden za tu je svrhu namijenio slavni londonski double-decker autobus. Autobus je opskrbio hi-fi linijom i zvučnicima, kabinama za presvlačenje, čekaonicom i brojnom dizajnerskom odjećom (od čak četrdeset mladih britanskih dizajnera) - bio je opremljen sa svime što možemo pronaći i u klasičnim buticima.
Pretvorivši double-decker u mobilni butik, Laden Showroom postao je dostupan mušterijama diljem Velike Britanije.
Ideja butika s dizajnerskom odjećom po prihvatljivim cijenama, koji dolazi svojim kupcima gdje god se nalazili, zasigurno zvuči kao san svakom ljubitelju i ljubiteljici šopinga. No, London Fashion Bus je uspio to ostvariti i osvojio je ceste i gradove diljem Britanije te uz to postao veliki hit, a tko zna, možda uskoro, vozeći se hrvatskim cestama, ugledamo na nekom autobusu i natpis Croatia Fashion Bus...
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije