Želite opet uživati u čarima kafića? Želite putovati blizu i daleko? Želite uživati u životu? Volite tulumariti? Želite obeshrabriti koronu i sačuvati dišni sustav? Pfizer, Moderna i AstraZeneca misle na vas. Okrugli bedževi niču posvuda: „Misli na druge. Cijepi se.“ Nazirete li iskru povjerenja ili val sumnji?
Vremena su izazovna. Normalan život već je godinu dana daleko od nas. Sintagma „novo normalno“ bijedni je pokušaj normalizacije u grotlu pakla. Život uz prilijepljenu masku, na koju se zabada smeće iz nosa, usta i toksičnog okoliša te prestrašeni pogledi prema svakome tko ulazi u tampon zonu od 2 m predstavljaju tek vrh sante. Zdravstvene posljedice „novog normalnog“ vjerojatno ćemo tek osjetiti. Neki već zagađene maske uspoređuju s cigaretnim dimom, a o posljedicama popratnog nedostatka kisika možemo samo nagađati. Uz to, dezinfekcija 100 puta dnevno uništava sav sitni živi svijet. Mislite da su korisne bakterije pošteđene?
E, onda u tu surovu stvarnost ulijeću cjepiva, koja se redovito propagiraju kao epohalno medicinsko dostignuće. Želite opet uživati u čarima kafića? Želite putovati blizu i daleko? Želite uživati u životu? Volite tulumariti? Želite obeshrabriti koronu i sačuvati dišni sustav? Pfizer, Moderna i AstraZeneca misle na vas. Okrugli bedževi niču posvuda: „Misli na druge. Cijepi se.“ Nazirete li iskru povjerenja ili val sumnji?
Cijepljenje je kontraverzno pitanje, svakim danom sve više. Sve više upitnika i sve manje pravih odgovora. Odbojnost prema farmaciji raste već godinama, a Covid cjepivo predstavlja kulminaciju. Barem za sada. Bez obzira na izolaciju i sve druge mjere, dolazak cjepiva na tržište nije popraćen općim oduševljenjem. Gotovo pola stanovništva uopće se ne misli cijepiti. Više je razloga za to. Prizvuk besramnog zgrtanja novca, valovi sumnji niču na sve strane, frizirana stvarnost odjekuje u mozgu. Okovali su nas svi grijesi pokvarene stvarnosti. Hoće li nam i vrisak ukrasti?
Prošle godine odjeknula je vijest da (barem neki) proizvođači cjepiva ne žele na tome zarađivati. Sada znamo da se čista zarada samo kod Pfizera i Moderne predviđa na razini većoj od 30 milijardi dolara. Samo u prvoj godini. Pfizer je adekvatno povisio cijenu kada se ispostavilo da se iz jednog pakiranja može dobiti doza više. Dalje, nikada u povijesti cjepiva nisu došla na tržište toliko brzo, uz dodatno uvjeravanje da su sva neophodna istraživanja obavljena. Znate, proizvođači su itekako lobirali unutar EU, kako bi skinuli svaku odgovornost za bilo kakve teške nuspojave. Razlog: požurili smo za opće dobro, pa je možda neki dodatni rizik ipak ostao. Tek uzgred, unutar popisanih rizika navedena je i smrt.
U medijsku promidžbu cijepljenja uključeni su pjevači, glumci i druge medijske osobe. Pitam se, po čemu je njihovo mišljenje mjerodavno i važno? Po čemu je mjerodavnije od mišljenja kovinotokara i trgovačkog putnika? U kompletu s ovom promidžbom stiže i cenzura širokih razmjera. Gotovo medijski linč. Facebook i mnoge druge stranice već neko vrijeme intenzivno brišu ono što oni nazivaju „neželjeni sadržaj“. A to podrazumijeva otpor cijepljenju u bilo kojem obliku ili objavljivanje vijesti o teškim nuspojavama cijepljenja. Antivakserske grupe niti slučajno ne mogu doći do udarnog medijskog prostora.
Broj nuspojava u Hrvatskoj već se približio 1.000, kao u 5 godina od svih cjepiva zajedno. One najlošije posljedice standardno i vrlo brzo objašnjavaju se čistom slučajnošću. To su sve stari ljudi s puno bolesti, pa je normalno da umiru. Netko je dobro primijetio da je prije čina cijepljenja Covid kriv baš za sve. Umrli s koronom = umrli od korone. Nakon cijepljenja, slučajnost je čarobna riječ. Već do početka veljače, samo u Engleskoj je prijavljeno više od 500 sumnji na smrt, kao posljedica cijepljenja.
Ah, ah, ah… Zar niste čuli za prioritete? Naravno da je važnije razraditi crne liste ilegalaca u cijepljenju, a u dnevnu dozu strašenja svakako spadaju i mutacije. Ne prođe dan, a da ne iskrsne nova. Uz obavezni zaključak da cjepivo štiti od smrtonosnog ishoda ravno 100%. Netko mi je rekao da valjak sustava može mnoge uvjeriti i da je nebo zeleno.
Zapravo, sve se svodi na izazovnu dilemu: povjerenje u ubod ili ubod u zdrav mozak?