Na dnevnoj bazi, bez sumnje, kava je jedan od napitaka koji se najčešće konzumira. Tisuće kava se popije što po kafićima, što iz raznih automata, što po kućama. Potražnja za kavom postoji, a ta činjenica može se iskoristiti za interesantan mali posao - kiosk za prodaju delikatesnih napitaka od kave. Ono što nudi ovakva prodavaonica, a što je razlikuje od ostalih mjesta gdje se može konzumirati kava jest njezin delikatesni karakter, što znači da se u izradu i osmišljavanje recepata ulaže nešto više vremena kako bi taj mali dnevni ritual bio zaista melem za nepce.
Postoji veliki broj recepata za mnoštvo različitih varijacija napitaka od kave. Osim klasičnih i svima dobro poznatih - macchiata, cappuccina, kave sa šlagom, bijele kave i dr., svoje mjesto u ovakvoj prodavaonici može naći baš svaki recept za koji smatrate da bi mogao zagolicati znatiželju mušterija. Kava se servira u jednokratnim čašama, lako se može prenijeti od kioska do poslovnog prostora, učionice, parka, a možete ponuditi i mogućnost konzumacije odmah kraj prodavaonice postavljanjem nekoliko stolova za tzv. konzumaciju s nogu.
U ovakvoj vrsti posla lokacija je od presudne važnosti, kiosk bi se trebao nalaziti u samom centru grada ili u blizini kakvog trgovačkog centra, poslovnih prostora, škola, fakulteta, u svakom slučaju tamo gdje se tradicionalno konzumira puno kave.
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?