Da je krajnji trenutak za ekološki osviješteno pristupanje svemu što radimo u životu jasno je već odavno, a ta činjenica nedavno je potvrđena i alarmantnim izvješćem Agencije za zaštitu okoliša pri Ujedinjenim narodima. Dakako da mnoge tvrtke i poduzetnici u tome već vide i svoju novu poslovnu priliku, pa tako niče sve veći broj onih koji proizvode i prodaju ekološke proizvode. A i imidž ekološki osviještene tvrtke je nešto što će u budućnosti značiti sve više, jer će ljudi, s obzirom na lošu ekološku situaciju na svjetskoj razini, radije kupiti isti proizvod od onog koji svojim poslovanjem ne šteti Zemlji. Uz tvrtke poput Todae iz Australije implementiranje ekoloških vrijednosti postaje mnogo lakše. Todae je jedna od tvrtki koje su svoje poslovanje utemeljile na ideji održivog životnog stila kakav omogućuju svojim kupcima i klijentima kroz svoju ponudu. Tvrtka je osnovana još 2003. i otada bilježi stalni rast prihoda. Na svojim Internet stranicama, a odnedavno i u pravoj trgovini otvorenoj u Australiji oni nude širok spektar proizvoda i savjeta čija je svrha ekološka, bilo da su to proizvodi koji štede energiju ili nisu škodljivi za okolinu. Tako se među njihovom ponudom može pronaći primjerice: tehnologija za solarnu energiju i vjetroelektrane, brojni uređaji za kućanstvo i firmu štedljivog karaktera, ekološki proizvodi za njegu tijela te za čišćenje, materijali za urede, proizvodi za vrt i ljubimce… Odnedavno u svojoj ponudi imaju i uslugu namijenjenu manjim i srednjim tvrtkama, a zahvaljujući kojoj tvrtke mogu izvršiti komercijalnu ekološku procjenu svoje firme koja uključuje procjenu energetske ekonomičnosti, kontrolu potrošnje vode, uporabu toksičnih i štetnih proizvoda i materijala, kontrolu uređaja za grijanje i hlađenje, uočavanje pretjerane i nepotrebne potrošnje određenih zaliha i sl. Nakon provedene kompletne procjene i ustanovljavanja trenutne situacije u nekoj firmi, sa stajališta održivosti i ekologije, stručnjaci predlažu korake koji se mogu provesti u svrhu rješavanja tih problema. Dakle, predlažu koje proizvode je potrebno zamijeniti manje štetnim, kako uštedjeti na grijanju, kako smanjiti potrošnju energije i vode, a dakako da sve te usluge i proizvode i sami imaju u svojoj ponudi. Klijenti na taj način mogu uštedjeti i smanjiti svoj štetan utjecaj na okoliš, a to je činjenica koja zasigurno ne izgleda loše u bilo kakvoj prezentaciji te tvrtke. Potencijal ovakvog posla u Hrvatskoj čini se da je velik, budući da smo zemlja koja nastoji graditi svoj kompletni imidž upravo na ekološkoj osviještenosti i brizi za prirodna bogatstva koja imamo, a nikad nije dovoljno rano da se ekološke vrijednosti implementiraju i među malim i srednjim poduzetnicima između ostalog i putem proizvoda i usluga kakvu Todae već odavno nudi u Australiji.