Kada se roditelji odlučuju na prvi odlazak frizeru sa svojim djetetom, žele da to iskustvo, kao i sve prvo s njihovim djetetom bude posebno. No, s obzirom da su frizerski saloni prilagođeni odraslima i njihovim potrebama, a često i frizeri nisu baš skloni radu s djecom, prvi odlazak (a i ostali odlasci) često ne ispadne baš onako kako su roditelji to zamišljali. Takvo iskustvo doživjela je i Amerikanka Joanna Meiseles kada je vodila svojeg prvog sina na prvo šišanje. Oboružala se kamerom, torbom za pelene i dovela svojeg jednogodišnjeg sina u salon na šišanje. No, iako je očekivala da će frizeri s veseljem pristupiti tom zadatku, nije dočekana s oduševljenjem. Frizeri se baš i nisu otimali za taj posao. Na kraju su posjeli njenog sina na nekoliko telefonskih imenika i ošišali ga dok ga je njegova majka držala kako se ne bi migoljio. Joanna je bila razočarana, no to iskustvo potaklo ju je na razmišljanje o potencijalnoj ideji za posao. I odlučila je otvoriti frizerski salon za klince.

Nakon što je skupila početni kapital i napravila poslovni plan, krenula je u avanturu. S jasnom idejom o tome kako želi da sve skupa izgleda, pronašla je dizajnera interijera koji će od salona napraviti pravi mali raj za djecu. Inspiracija su joj bili crtani filmovi i ulazak u njen salon trebao je prenijeti razigranost i maštovitost crtića. Uz dominaciju veselih primarnih boja, unutrašnjost je ukrašena i crtanim likovima kreiranim specijalno za salon čija je uloga da umanje strah djece od frizerskog pribora (prijateljske škare Snips, pustolovni fen Flyer Joe Dryer i sl.), a u njemu se nalaze i video igre, dok se na ekranima postavljenima po salonu stalno vrte crtići. Prvi salon otvoren je još davne 1995. u Framinghamu u Massachusettsu i otpočetka je bio pravi hit.

Najveće probleme Meiseles je imala s frizerima, u potrazi za onima koji su dobri u radu s djecom, imaju strpljenja, a uz to su i dobri u svome poslu. U početku je cirkulacija radnika bila velika, dok nije pronašla one prave.

Danas njeni frizerski saloni za klince nazvani Snip-its postoje u 23 države u SAD-u i godišnje prihoduju čak 20 milijuna dolara.

Više o ovoj ideji na: www.snipits.com