Kvalitetan dizajn za logotip, web stranicu, vizitkartu i sl. je nešto što je danas svakoj tvrtki koja drži do sebe nužna stvar za dobru prezentaciju, no često je vrlo teško pronaći odgovarajuća dizajnerska rješenje za adekvatnu naknadu. No, zahvaljujući internetu i njegovim blagodatima danas postoji alternativa "klasičnim" tvrtkama za grafički i web dizajn koja je jeftinija, a pruža više različitih dizajnerskih rješenja.
Kao primjer jedne Internet stranice koja u ponudi ima takvu alternativu donosimo australsku stranicu sitepoint.com. Na toj adresi svatko kome je potreban dizajn za logo, web stranicu i sl. može, uz određenu naknadu sitepointu (20$), postaviti svoj natječaj s propozicijama koje rad mora zadovoljavati. Dizajneri potom nude svoja rješenja na zadane propozicije, a potraživač od prijavljenih radova izabire njemu odgovarajuće rješenje. Izabrani rad dobiva unaprijed određenu naknadu koja se uglavnom kreće oko 100-200$. Sva prava tek nakon uplate nagrade dizajneru prelaze na tvrtku koja je objavila natječaj. Prava za sve ostale prijavljene i neizabrane radove zadržavaju dizajneri. Ovakav način pronalaženja dizajnerskih rješenja odlična je prilika za male i srednje tvrtke koje si ne mogu priuštiti skupe dizajnerske firme da bi dobili kvalitetan dizajn. Stavljajući natječaj na sitepoint tvrtke se izlažu minimalnom riziku budući da je odluka o kupnji dizajna i odluka o tome koji će dizajn izabrati potpuno u njihovim rukama. Također, Internet natječaji su i prilika za dizajnere koji možda tek stvaraju svoju reputaciju da vježbaju na konkretnim primjerima, a pritom imaju mogućnost da ako zadovolje kvalitetom dobiju pristojnu naknadu za svoj rad. Internet natječaji ove vrste omogućuju puno širu zajednicu dizajnera koji nude svoje usluge i tvrtki koje traže dizajnerska rješenja budući da prijava na natječaj i prijava natječaja nije ograničena geografski. Sitepoint se može pohvaliti sa zajednicom od preko 2.000 dizajnera koji u prosjeku ponude 420 dizajnerskih rješenja dnevno, a mjesečni fond nagrada iznosi preko 80.000 $.
Više o ovoj ideji na:
http://www.sitepoint.com/contests/
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!