Kupovina namještaja, zahvaljujući internetu i razvoju tehnologije, čini se da će u budućnosti biti puno jednostavniji zadatak nego je to danas. Svi su se barem jednom u životu susreli s nezahvalnim zadatkom obilaženja desetaka trgovina s namještajem u potrazi za onim koji će se savršeno uklopiti u stambeni, poslovni ili kakav drugi prostor. No, zamišljanje kako će neki komad namještaja izgledati kada se nađe u prostor kojem je namijenjen često nije lak zadatak, a vrlo je lako pogriješiti pri odabiru. Takvo polu-nasumično odabiranje primjenjuje se i na boje zidova, tapete, pločice, parkete i druge elemente dizajna unutrašnjeg prostora. Ako do sada to nije bio jednostavan zadatak, budućnost izgleda puno bolje. Naime, nekoliko je tvrtki pokrenulo novu eru u dizajnu interijera prenijevši zadatak dizajniranja interijera na internet. Tvrtke poput Swatchboxa iz SAD-a s internet stranicom DesignMyRoom i mydeco iz Velike Britanije s istoimenom stranicom, pioniri su u ovom novom online dizajnu interijera koji je zahvaljujući njima postao dostupan svakome tko želi urediti ili preurediti neki prostor. Koncept funkcionira tako da korisnik usluga njihovih internet stranica ili odabere kao predložak neku ponuđenu prostoriju ili unese dimenzije svoje prostorije ili uploada fotografiju prostorije, a potom započinje s uređenjem svojeg prostora. Na raspolaganju ima veliki broj komada namještaja od različitih proizvođača, boje za zidove, pločice, parkete za podove, doslovce sve što se i inače koristi pri uređenju prostora. Prostor se može promatrati iz različitih perspektiva, uključujući i 3D pogled iz kuta koji se odabere. Gotovo da nema toga što se ne može učiniti sa prostorijom, komadi namještaja mogu se rotirati, premještati, zidovi prebojavati ili prekrivati tapetama, a gotovi dizajn korisnik može spremiti i putem alata na stranicama podijeliti sa prijateljima, članovima obitelji i svim ostalim korisnicima koji potom mogu taj dizajn ocjenjivati, predlagati promjene i sl. Dakako, svaki komad namještaja koji je ponuđen na stranicama može se i kupiti. Mydeco korisnicima nudi i mogućnost da zarade koristeći njihov alat za dizajniranje, na taj način da za svaki komad namještaja koji netko kupi, a na kupnju se odluči zahvaljujući dizajnu registriranog korisnika, dobije 3% od prodaje. Inače, oba site-a funkcioniraju isključivo kao posrednici, dakle tvrtke nisu i same proizvođači i ne forsiraju ni jedan proizvod, niti proizvođača. Financiraju se postocima od prodaje namještaja koje dobivaju od firmi koje svoje proizvode plasiraju putem njihovih stranica te od oglašivača. Dakle, online uređenje interijera (a potom i ostvarivanje tog dizajna u stvarnosti kupovinom proizvoda) punom parom krenulo je u osvajanje svojih poklonika, a svi pokazatelji upućuju na to da takvih neće manjkati. Ono što je sadašnjost u nekim razvijenijim zemljama svijeta, često je dio hrvatske budućnosti, a ostaje nam pričekati da vidimo hoće li i u ovom slučaju biti tako.