• Lokalno proizvedena hrana sve je popularnija među kupcima bez obzira radi li se o pojedincima ili tvrtkama, školama, restoranima i sl. Tvrtka Hevva osmislila je Internet uslugu nazvanu Local Dirt čija je svrha povezati kupce i proizvođače hrane na lokalnoj razini

Iako je jedna od najvažnijih odlika Interneta njegova globalnost, on se sve više dokazuje kao i više nego korisni servis za povezivanje na lokalnoj razini. U tom duhu Heather Hilleren, osnivačica tvrtke Hevva odlučila je iskoristiti pogodnosti interneta za rješavanje jednog rastućeg problema u domeni proizvodnje hrane – slabe povezanosti lokalnih proizvođača hrane i njihovih kupaca.

Lokalno proizvedena hrana sve je popularnija među kupcima bez obzira radi li se o pojedincima ili tvrtkama, školama, restoranima i sl. A zahvaljujući tvrtki Hevva ova grana prehrambene industrije dobila je Internet uslugu nazvanu Local Dirt čija je svrha povezati kupce i proizvođače hrane na lokalnoj razini.

Nakon kreiranja profila, kupci mogu pretražiti svoje uže geografsko područje u potrazi za namirnicama koje su im potrebne, te potom i izvršiti on-line narudžbu, po koju odlaze direktno kod farmera ili im stiže na kućni prag. Usluga je namijenjena zaista širokom krugu potencijalnih korisnika – individualnim kupcima, dobavljačima, trgovinama, školama, bolnicama i ostalim kupcima s jedne strane te tržnicama, kooperativama, poljoprivrednicima i ostalim proizvođačima hrane s druge strane.

Više o ovoj ideji na: https://www.localdirt.com/