Tvrtka iz Australije omogućila je komunikaciju između vlasnika automobila i onih koji su se voljni reklamirati na njihovim automobilima
Oglašavanje na automobilima već se dugo koristi u marketingu, no uglavnom je riječ o samoreklami, odnosno tvrtke i obrti lijepe svoje reklame na svoja vozila i na taj način se reklamiraju. Posljednjih godina taj trend se proširio i na automobile koji nisu direktno vezani uz tvrtku koju reklamiraju već je njihova karoserija iznajmljena oglašivačima.
Tvrtka iz Australije ovakav je način oglašavanja dovela na novu razinu omogućivši na svojim Internet stranicama komunikaciju između vlasnika automobila i onih koji su voljni reklamirati se na njihovim automobilima.
Njihova usluga funkcionira putem online aukcija kojima mogu pristupati i vlasnici automobila i oglašivači. Ovisno o tome tko ga postavlja, oglas za aukciju sadržava informacije potrebne drugoj strani da odluči hoće li surađivati. Vlasnici automobila informiraju o tipu auta, vozačkim navikama, rasporedu i sl. Oglašivači mogu staviti informacije o tome koje marke automobila ih zanimaju, na kojoj geografskoj lokaciji se žele reklamirati, u kojem periodu i sl.