Potrošači diljem svijeta sve više inzistiraju na transparentnijim, jasnijim i što dostupnijim informacijama o proizvodima koje donose u svoje domove


Ako ste se ikad kupujući neki proizvod pitali u kojoj mjeri su sastojci koje sadrže (čiji nazivi često ne govore mnogo običnom potrošaču) štetni za zdravlje, okoliš ili da li je način na koji je proizveden bio u skladu s načelima društvene odgovornosti, znajte da niste jedini kojemu/kojoj su takva pitanja prošla kroz glavu. Štoviše, potrošači diljem svijeta sve više inzistiraju na transparentnijim, jasnijim i što dostupnijim informacijama o proizvodima koje donose u svoje domove.

Američka tvrtka GoodGuide Inc. svoje je usluge usmjerila upravo prema takvim zahtjevnijim potrošačima željnih informacija. Na njihovoj internet stranici može se pronaći preko 95.000 različitih proizvoda – prehrambenih, kozmetičkih, kućanskih potrepština, deterdženata, igračaka. Svaki proizvod ocijenjen je na temelju GoodGuideovih kriterija i metodologije (koji su javno dostupni i transparentni) u tri glavne kategorije s obzirom na utjecaj na zdravlje, na okoliš i na društvo. Za svaku kategoriju postoji cijeli niz posebnih stavaka koji se ocjenjuju i na temelju kojih se i dolazi do općenitih ocjena.  

Uslugu je moguće koristiti i direktno u trgovini ako, primjerice, imate iPhone. Dovoljno je da uslikate barkod, a GoodGuideova aplikacija izbacit će sve relevantne podatke vezane za taj proizvod.


Više o ovoj ideji na: http://www.goodguide.com/