Otkako nas je zahvatila manija mobilne telefonije sve više se širi i manija dodataka za naše telefone. Različite maske, slike za zaslone, melodije... Svi žele svojem telefonu dati dašak vlastite individualnosti i originalnosti.
Jedan od tih dodataka su i vezice za mobitel. Više im nitko ne može odoljeti. Što zbog praktičnost i- možete mobitel nositi oko vrata ili ruke gdje vam je uvijek dostupan, lakše ga se pronalazi u torbi, teže će vam ispasti, što zbog toga što funkcioniraju kao svojevrsni modni dodatak koji može biti vrlo atraktivan. Vezice za mobitel su one “ogrlice” koje svakodnevno viđate kako se klataraju oko vratova ili ruku s mobitelom prikvačenim na kraju. Osim toga, na takve vezice ne moraju se nužno prikvačiti mobiteli, mogu to biti i ključevi i razne kartice (ski pass-ovi, propusnice...).
Mnoge tvrtke su prepoznale marketinški potencijal vezica za mobitel pa su počele tiskati svoje logoe i dijeliti vezice besplatno u svrhu promidžbe. No, osim što mogu biti zgodno mjesto za reklamu, vezice za mobitel mogu biti i izraz osobnosti vlasnika. Tako danas osim brojnih maski, melodija i sličnog, i vezice su postale način da se izrazi neki osobni stav ili stil.
Imate li talenta za dizajn i vješti ste u izradi nakita, možda se možete i u ovom "mediju" dobro snaći. Sve tehnike već viđene u dizajniranju drugih sličnih potrepština i nakita primjenjive su i ovdje. Vezice od perlica, oslikane vezice, različiti materijali, mali privjesci kao dodatak vezici... Mogućnosti je mnogo.
Ulaganja nisu velika, a potencijalni kupci su zapravo svi koji posjeduju mobilne telefone, a nema sumnje da je takvih mnogo. Gotovo svaki mobitel ima mogućnost postavljanja vezice na njega, a postoje i dodaci za mobitele koji tu mogućnost nemaju. Svoje proizvode možete prodavati u gift shop-ovima, na štandovima, u trgovinama s potrepštinama za mobitele i sl. Potrebno je samo malo poduzetničkog duha kako biste pronašli prodavače, a potom i postigli zadovoljavajući dogovor oko provizije, i evo načina da zaradite na svojoj kreativnosti i vještim rukama.
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Kupnja franšize može biti atraktivan način ulaska u poduzetničke vode, no ključ uspjeha leži u detaljnoj pripremi i razumijevanju specifičnih zahtjeva franšiznog poslovnog modela. Detaljna analiza i istraživanje tržišta, financijske analize te pravna zaštita igraju ključnu ulogu u donošenju informiranih i uspješnih odluka