Eko-moda je pojam koji se sve češće susreće u modnoj industriji, a označava svojevrstan pokret, odnosno trend u dizajnu i proizvodnji odjeće i modnih dodataka. Taj trend karakterizira korištenje ekološki orijentiranih  materijala (reciklirani materijali, materijali koji se mogu reciklirati, materijali koji nisu štetni za okoliš i koji su potpuno razgradivi) i isto tako ekološki način proizvodnje. Kako taj trend napreduje i širi se, pojavljuje se sve veći broj novih ideja i kreativnih rješenja za proizvodnju odjeće i drugih potrepština na ekološki način.

Jedna takva ideja je i izrađivanje torbi i vrećica za višekratnu uporabu od starih plastičnih reklamnih natpisa. Primjer je tvrtka BannerBags iz Velike Britanije koja izrađuje i prodaje torbe za različite namjene (ženske torbice, sportske torbe, torbe za prijenosna računala…) od reklamnih natpisa koji su ispunili svoju svrhu i koji bi inače završili na smetlištima. Materijal skupljaju u suradnji s tvrtkama koje izrađuju plastične reklamne natpise, kao i s onima koje prodaju reklamna mjesta.

Osim toga, često surađuju i s tvrtkama koje organiziraju velike reklamne kampanje u sklopu kojih se koristi i reklamiranje putem reklamnih natpisa (za primjerice glazbene i druge festivale) kako bi po završetku kampanje pokupili reklamne natpise i iskoristili ih za izradu svojih torbi. Takve torbe potom zapravo služe kao svojevrsno daljnje reklamno sredstvo jer se mogu prepoznati originalni natpisi na torbama.

Što se tiče vrećica izrađenih od reklamnih natpisa, odličan primjer dobre lokalne suradnje s dobrim ciljem dolazi iz Vancouvera gdje se plastični reklamni natpisi koji se koriste na Commercial Driveu, trgovačkoj zoni  u Vancouveru, koriste za izradu vrećica za višekratnu uporabu. Na taj način se daje novi život materijalu koji bi inače završio na smetlištu, a također se nudi alternativa jednokratnim plastičnim vrećicama. Novac od prodaje vrećica odlazi u razvoj novih lokalnih zelenih površina. Svakako primjer situacije s višestrukom koristi.

Osim što su ekološki prihvatljive, torbe i vrećice od recikliranih materijala veliki su hit među populacijom koja nastoji osviješteno kupovati (a koje je sve više), dakle, među onima koji svoj novac radije daju za one proizvode koji osim što ispunjavaju svoju temeljnu praktičnu svrhu, imaju i nekakav pozitivan utjecaj na okoliš.

Više o ovoj ideji na: www.bannerbags.co.uk, http://www.thedrive.ca/bags.shtm