Nemojte žuriti s kupovinom, nije kraj svijeta ukoliko ne kupite određenu ponudu koja vam se svidjela. Vrlo je vjerojatno da će se uskoro pojaviti slična ili čak ista ponuda
Manija grupne kupovine zahvatila je Hrvatsku i gotovo svakodnevno niču nove tvrtke koje nude dnevne ponude s velikim popustima za kozmetičke i frizerske usluge, wellnesse, putovanja, tečajeve, ulaznice, hranu, pića i još mnogo drugih usluga i proizvoda. Uz mnoštvo svakodnevnih raznolikih primamljivih ponuda, kojima je prvotna namjena da nam uštede novac, vrlo je lako pasti u iskušenje, a jednako tako lako i popustiti pred iskušenjem, te kupiti i one ponude koje nam zapravo ne trebaju. Često se događa da kupljene ponude ostanu i neiskorištene (po nekim procjenama čak njih 15%). Kako ne biste, umjesto da uštedite, završili s povećom rupom u budžetu za ponude koje vam zapravo ne trebaju, prije nego se odlučite na kupovinu neke od ponuda, razmislite dvaput.
Prodajte ili poklonite kupone koje nećete iskoristiti. Kuponi imaju datum kada istječu, pa ako shvatite da nemate volje ni vremena iskoristiti neki kupon, proslijedite ga na vrijeme – prodajte ga ili poklonite prijateljima, ali nemojte dopustiti da propadne – iako možda nije riječ o puno novaca, to je vaš novac, a u krajnjoj liniji ni pružatelj usluge neće imati koristi od neiskorištenog kupona, jedina koja u tom slučaju profitira je agencija koja vam je prodala kupon.
Odredite mjesečni limit za kupone. Ako ste skloni olako potrošiti novac na kupone za grupnu kupovinu, odredite si mjesečni limit i što je važnije – držite ga se.
Prije kupovine dobro pročitajte uvjete kako se ne bi dogodilo da previdite neke važne informacije poput datuma do kada vrijedi ili nekih drugih uvjeta koji vam možda ne odgovaraju ili ih ne možete ispuniti.