08.09.2005.
Lokalni newsletter
Novopečenim ugostiteljima i vlasnicima raznih trgovina, uslužnih djelatnosti i obrta jedan od glavnih problema na samom početku predstavlja pribavljanje mušterija, širenje vijesti o tome da su sad tu i da su dobri i da nude to i to. Michael W. Peterson je poduzetnik iz Minneapolisa koji se dosjetio kako može informirati ljude o događanjima i ponudama u njihovom gradu i okolici, a ujedno i stvoriti odličnu priliku za poduzetnike, ugostitelje, vlasnike obrta i sl. da se za njih i njihove usluge čuje. Pokrenuo je besplatni lokalni newsletter (informativni e-mail kojim se šalju novosti, obavijesti i sl.) ShopCloseBuy koji svojim korisnicima donosi informacije o pogodnostima za jeftiniju kupovinu u određenim dućanima, specijalitetima u restoranima, novim ponudama u gradu i svim drugim informacijama koje mogu biti zanimljive ljudima nekog grada. Kako bi stvar počela funkcionirati prvo je morao uvjeriti trgovine, restorane, zalogajnice i sl. da kupe prostor u njegovom newsletteru. Klijentima se ideja svidjela, posebice zato što je Peterson obavljao sav tehnički posao. Oni nisu trebali baš ništa napraviti, a glas o njihovim uslugama širio se gradom. Newsletter je na posebno dobar odjek naišao među poslovnim ljudima koji su na taj način ujutro dobivali informacije o specijalitetima u određenim restoranima gdje su potom mogli otići na poslovni ručak. Kako se newsletter pokazao pravim pogotkom budući da se povećao broj mušterija kod onih koji su se na taj način reklamirali, uskoro se u newsletteru tražilo mjesto viška. Broj osoba koje su primale newsletter sve je više rastao. Ubrzo je newsletter proširio i područje o kojem je informirao svoje korisnike na informacije o izlascima i događanjima u gradu i okolici. U svakom slučaju, čini se da je tim newsletterom Michael W. Peterson pronašao pravi način za kompromis između informiranja i reklamiranja, stanovnici su dobili dobar način za informiranje o događanjima, novostima i atraktivnim ponudama u gradu, a poduzetnici dobar način za širenje informacija o njihovim uslugama.
Izdvojeni članci
Poduzetnik
Postoji li paušalni obrt?
Obrtnik koji zatraži paušalno oporezivanje i ne ostvari ni euro primitaka, dužan je platiti porez. Zauzvrat, paušalno oporezivani obrtnici nisu dužni voditi poslovne knjige i utvrđivati visinu izdataka i računati svoj dohodak, tj. zaradu
Poduzetnik
Kako odabrati knjigovođu?
Kao direktor ili vlasnik poduzeća ili kao obrtnik, trebat ćete odabrati knjigovodstveni ured s kojim ćete surađivati. Ovaj izbor jedan je od važnijih koje ćete napraviti!