Novopečenim ugostiteljima i vlasnicima raznih trgovina, uslužnih djelatnosti i obrta jedan od glavnih problema na samom početku predstavlja pribavljanje mušterija, širenje vijesti o tome da su sad tu i da su dobri i da nude to i to. Michael W. Peterson je poduzetnik iz Minneapolisa koji se dosjetio kako može informirati ljude o događanjima i ponudama u njihovom gradu i okolici, a ujedno i stvoriti odličnu priliku za poduzetnike, ugostitelje, vlasnike obrta i sl. da se za njih i njihove usluge čuje. Pokrenuo je besplatni lokalni newsletter (informativni e-mail kojim se šalju novosti, obavijesti i sl.) ShopCloseBuy koji svojim korisnicima donosi informacije o pogodnostima za jeftiniju kupovinu u određenim dućanima, specijalitetima u restoranima, novim ponudama u gradu i svim drugim informacijama koje mogu biti zanimljive ljudima nekog grada. Kako bi stvar počela funkcionirati prvo je morao uvjeriti trgovine, restorane, zalogajnice i sl. da kupe prostor u njegovom newsletteru. Klijentima se ideja svidjela, posebice zato što je Peterson obavljao sav tehnički posao. Oni nisu trebali baš ništa napraviti, a glas o njihovim uslugama širio se gradom. Newsletter je na posebno dobar odjek naišao među poslovnim ljudima koji su na taj način ujutro dobivali informacije o specijalitetima u određenim restoranima gdje su potom mogli otići na poslovni ručak. Kako se newsletter pokazao pravim pogotkom budući da se povećao broj mušterija kod onih koji su se na taj način reklamirali, uskoro se u newsletteru tražilo mjesto viška. Broj osoba koje su primale newsletter sve je više rastao. Ubrzo je newsletter proširio i područje o kojem je informirao svoje korisnike na informacije o izlascima i događanjima u gradu i okolici. U svakom slučaju, čini se da je tim newsletterom Michael W. Peterson pronašao pravi način za kompromis između informiranja i reklamiranja, stanovnici su dobili dobar način za informiranje o događanjima, novostima i atraktivnim ponudama u gradu, a poduzetnici dobar način za širenje informacija o njihovim uslugama.
Kupnja franšize može biti atraktivan način ulaska u poduzetničke vode, no ključ uspjeha leži u detaljnoj pripremi i razumijevanju specifičnih zahtjeva franšiznog poslovnog modela. Detaljna analiza i istraživanje tržišta, financijske analize te pravna zaštita igraju ključnu ulogu u donošenju informiranih i uspješnih odluka
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije