Festivali i koncerti na otvorenom već su nekoliko desetaka godina pravi mamci za ljubitelje glazbe. Svake godine sve ih je više i sve su inovativniji, veći i posjećeniji. Da bi takav događaj na otvorenom protekao dobro mnoge stvari su važne, organizacija parkinga, hrane, pića, zvuka, osiguranje…tisuće je stvari na koje organizator treba obratiti pažnju. Jedna tvrtka iz Velike Britanije nedavno je nakon desetogodišnjeg iskustva s marketingom velikih događaja shvatila da jedna stvar nedostaje, a da bi se posjetioci mogli do kraja opustiti i osjećati se bezbrižno - garderoba. Mjesto gdje će moći odložiti višak odjeće, jakne, torbe, torbice i uostalom sve što ih može sputavati dok skakuću na koncertu i uživaju u glazbi. Zbog toga je tvrtka M40 Media odlučila pokrenuti dodatni posao unutar svojeg poslovanja-mobilne garderobe CloakVroom. Uzeli su kamion, izvršili preinake koje su bile potrebne (ugradili su vješalice za robu i jakne, ormariće s ključem za ostale stvari poput torbi) da bi se u njega smjestila garderoba i to je to. Takva garderoba sada je spremna za obilaženje raznih događaja na otvorenom koji ih unajme. Iako su tu uslugu pokrenuli tek nedavno, u ožujku ove godine, već imaju predbilježbe za brojne festivale i do kraja rujna svaki vikend će im biti radni. Profit ostvaruju kao i garderobe u klubovima - posjetioci za ostavljenu stvar plaćaju određenu naknadu. Za tu cijenu, njihove stvari čuvaju se u garderobi i za njih garantira tvrtka. A ukoliko se nekom zaboravnom posjetiocu dogodi da je ostavio nešto u garderobi, može se javiti tvrtki preko maila ili telefona i tako ih dobiti natrag. Informacije za kontakt tvrtke nalaze se na narukvici s brojem koju posjetilac dobiva kad ostavi svoje stvari. Osim što nude svoje usluge na festivalima i koncertima na otvorenom, CloakVroom je pogodan i za razne druge događaje na otvorenom (i u zatvorenom, u prostorima koji nemaju svoju garderobu) gdje će se nalaziti puno ljudi kojima može zatrebati garderoba, poput sajmova, izložbi, humanitarnim eventima, vjenčanjima i sl. U svakom slučaju, ideja vrijedna pažnje iako je tek u povojima, a zasigurno takav posao može i u našim krajevima naići na plodno tlo, s obzirom na našu orijentiranost na otvoreni prostor zahvaljujući lijepom vremenu i na turizam kojeg sve češće nalazimo u obliku kulturnog i zabavnog turizma zahvaljujući brojnim festivalima i događajima koji se diljem Hrvatske organiziraju u ljetnim mjesecima.
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Prodajem oboje za 200 €, moguće i posebno kupiti. Tenisice Nike br. 38, nove, nošene jednom - 130 € Čizmice Gino Rossi br. 38, nošene svega dva-tri puta - 90 € ...
Škurinje - daje se u najam stan (2S + DB). U blizini autobusa, trgovina, ambulante, apoteke i ostalih bitnih sadržaja. Stan se nalazi u stambenoj zgradi na drugom ...