14.06.2007.
Mobilna garderoba
Festivali i koncerti na otvorenom već su nekoliko desetaka godina pravi mamci za ljubitelje glazbe. Svake godine sve ih je više i sve su inovativniji, veći i posjećeniji. Da bi takav događaj na otvorenom protekao dobro mnoge stvari su važne, organizacija parkinga, hrane, pića, zvuka, osiguranje…tisuće je stvari na koje organizator treba obratiti pažnju. Jedna tvrtka iz Velike Britanije nedavno je nakon desetogodišnjeg iskustva s marketingom velikih događaja shvatila da jedna stvar nedostaje, a da bi se posjetioci mogli do kraja opustiti i osjećati se bezbrižno - garderoba. Mjesto gdje će moći odložiti višak odjeće, jakne, torbe, torbice i uostalom sve što ih može sputavati dok skakuću na koncertu i uživaju u glazbi. Zbog toga je tvrtka M40 Media odlučila pokrenuti dodatni posao unutar svojeg poslovanja-mobilne garderobe CloakVroom. Uzeli su kamion, izvršili preinake koje su bile potrebne (ugradili su vješalice za robu i jakne, ormariće s ključem za ostale stvari poput torbi) da bi se u njega smjestila garderoba i to je to. Takva garderoba sada je spremna za obilaženje raznih događaja na otvorenom koji ih unajme. Iako su tu uslugu pokrenuli tek nedavno, u ožujku ove godine, već imaju predbilježbe za brojne festivale i do kraja rujna svaki vikend će im biti radni. Profit ostvaruju kao i garderobe u klubovima - posjetioci za ostavljenu stvar plaćaju određenu naknadu. Za tu cijenu, njihove stvari čuvaju se u garderobi i za njih garantira tvrtka. A ukoliko se nekom zaboravnom posjetiocu dogodi da je ostavio nešto u garderobi, može se javiti tvrtki preko maila ili telefona i tako ih dobiti natrag. Informacije za kontakt tvrtke nalaze se na narukvici s brojem koju posjetilac dobiva kad ostavi svoje stvari. Osim što nude svoje usluge na festivalima i koncertima na otvorenom, CloakVroom je pogodan i za razne druge događaje na otvorenom (i u zatvorenom, u prostorima koji nemaju svoju garderobu) gdje će se nalaziti puno ljudi kojima može zatrebati garderoba, poput sajmova, izložbi, humanitarnim eventima, vjenčanjima i sl. U svakom slučaju, ideja vrijedna pažnje iako je tek u povojima, a zasigurno takav posao može i u našim krajevima naići na plodno tlo, s obzirom na našu orijentiranost na otvoreni prostor zahvaljujući lijepom vremenu i na turizam kojeg sve češće nalazimo u obliku kulturnog i zabavnog turizma zahvaljujući brojnim festivalima i događajima koji se diljem Hrvatske organiziraju u ljetnim mjesecima.
Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Kako pripremiti trgovačko društvo za uspješnu prodaju?
Prodaja društva ne počinje potpisivanjem ugovora, već godinama ranije. Kvalitetna priprema ključ je uspjeha – donosimo sve korake koji vode do bolje cijene i sigurnije transakcije.
Poslovno savjetovanje
Prijenos poslovanja na člana obitelji – kako osigurati kontinuitet i očuvati vrijednost društva
Predaja tvrtke djeci ili članovima obitelji čini se jednostavnom – ali bez plana može završiti kaosom. Evo kako proces učiniti sigurnim i uspješnim!
Poslovno savjetovanje
Kada je pravo vrijeme za izlazak iz poslovanja?
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.