Proizvođači mrkve koji kreću u ovu kampanju odlučili su se protiv "neprijatelja" boriti njegovim vlastitim oružjem
Iako se možda čini da je to bitka koje je unaprijed izgubljena, proizvođači povrća, točnije mrkve, u SAD-u odlučili su se na veliku medijsku kampanju kako bi promovirali svoj proizvod na do sada neviđeni način.
Pedeset proizvođača ovog, u budućnosti možda vrlo popularnog, povrća na čelu s tvrtkom Bolthouse Farms udružili su snage kako bi pokrenuli marketinšku kampanju koju će voditi poznata marketinška agencija Crispin Porter & Bogusky koji su radili kampanje za Microsoft,
Burger King, Ikeu i druge gigante.
U kampanju će biti uloženo čak 25 milijuna dolara, cilj je dovesti mrkvu do popularnosti kakvu uživaju poznate grickalice, a ciljna skupina su prvenstveno djeca. Mrkve, koje će se prodavati pod imenom Baby Carrots, prodavat će se u pakiranju koje neodoljivo
podsjeća na pakiranja čipseva, smokija i drugih grickalica, moći će se kupiti u automatima za hranu, a kampanju će popratiti TV reklame, jumbo plakati, aplikacije za iPhone i sl.
Bolthouse Farms i ostali proizvođači mrkve koji kreću u ovu kampanju odlučili su se protiv "neprijatelja" boriti njegovim vlastitim oružjem, a bit će vrlo zanimljivo pratiti kakav će biti ishod ovakve velike i pompozne kampanje za nešto što većina ipak ne percipira
kao glamuroznu i ukusnu grickalicu - običnu mrkvu.