22.03.2001.
Načini i metode uštede novca u poslovanju malih poduzeća
Ne plaćajte račune dok ne morate. Štitite vaš kreditni rejting na način da plaćate na vrijeme, ali nikad ranije (osim ukoliko za to ne dobijete kakve popuste). Dopustite da vam novac stoji na računu, i tako zarađuje kamate što je duže moguće.
Kupujte i koristite proizvode koji štede energiju. Na proizvodima potražite naljepnicu Energy Star. Ona je kreirana od strane američke agencije za zaštitu okoliša kako bi pomogla pri smanjenju potrošnje suvišne energije te za poticanje zaštite zraka. Proizvodi s tom naljepnicom štede energiju, a time novac u domovima i uredima.
Koristite e-mail umjesto međudržavnih poziva ili fax-eva kada je god moguće. Tako ćete uštedjeti i na telefonskom računu, ali i na opremi za fax.
Promovirajte se. Koristite se metodama odnosa sa javnošću kako bi na sebe privukli zanimanje zajednice i vaših potencijalnih kupaca. Taj pristup je uglavnom mnogo efektivniji i mnogo jeftiniji nego obično reklamiranje. No, ne zaboravite, najjeftinije i najbolje oglašavanje je uvijek samo jedno: zadovoljne mušterije.
Inzistirajte na promptnom plaćanju. Nemojte dopuštati da vaši klijenti zarađuju tako da ono što vam duguju drže na svojim bankovnim računima. Uvijek se trudite što prije naplatiti obavljen posao.
Sjetite se da je vrijeme novac. Kada god možete uštedjeti vrijeme, možete uštedjeti novac. U svakoj prilici štedite vrijeme. Koristite aparate koji rade kraće, planirajte putove i sl.
Izdvojeni članci
Poduzetnik
Koji su najčešći načini utjecaja na poslovni rezultat kojima se koriste mali poduzetnici?
Dok jedni žele veću dobit za buduće investicije, a drugi što manji porez, poduzetnicima su na raspolaganju brojni alati – od neoporezivih primitaka do pažljivog upravljanja troškovima.
Poslovno savjetovanje
Zašto je važno izgraditi poslovanje s prenosivom vrijednosti
Poslovanje koje može funkcionirati bez vlasnika ima veću tržišnu vrijednost, stabilnost i sigurnost – a vlasniku donosi stvarnu slobodu izbora
Poslovno savjetovanje
Kada je pravo vrijeme za izlazak iz poslovanja?
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.