Načini i metode uštede novca u poslovanju malih poduzeća
Ne plaćajte račune dok ne morate. Štitite vaš kreditni rejting na način da plaćate na vrijeme, ali nikad ranije (osim ukoliko za to ne dobijete kakve popuste). Dopustite da vam novac stoji na računu, i tako zarađuje kamate što je duže moguće.
Kupujte i koristite proizvode koji štede energiju. Na proizvodima potražite naljepnicu Energy Star. Ona je kreirana od strane američke agencije za zaštitu okoliša kako bi pomogla pri smanjenju potrošnje suvišne energije te za poticanje zaštite zraka. Proizvodi s tom naljepnicom štede energiju, a time novac u domovima i uredima.
Koristite e-mail umjesto međudržavnih poziva ili fax-eva kada je god moguće. Tako ćete uštedjeti i na telefonskom računu, ali i na opremi za fax.
Promovirajte se. Koristite se metodama odnosa sa javnošću kako bi na sebe privukli zanimanje zajednice i vaših potencijalnih kupaca. Taj pristup je uglavnom mnogo efektivniji i mnogo jeftiniji nego obično reklamiranje. No, ne zaboravite, najjeftinije i najbolje oglašavanje je uvijek samo jedno: zadovoljne mušterije.
Inzistirajte na promptnom plaćanju. Nemojte dopuštati da vaši klijenti zarađuju tako da ono što vam duguju drže na svojim bankovnim računima. Uvijek se trudite što prije naplatiti obavljen posao.
Sjetite se da je vrijeme novac. Kada god možete uštedjeti vrijeme, možete uštedjeti novac. U svakoj prilici štedite vrijeme. Koristite aparate koji rade kraće, planirajte putove i sl.
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Otto je muški Istarski Gonič, mlad i voli trčati. Treba mu puno ljubavi i malo mjesta gdje može trčati. Moja mama je ostarila pa ne se može truditi oko tako veselog ...