Naljepnice za automobile
Njihova poslovna ideja oslanja se upravo na potrebu vlasnika automobila da učine svoj auto drugačijim i originalnim. Naime, tvrtka se bavi proizvodnjom i prodajom umjetničkih naljepnica za automobile. Dizajne za naljepnice izrađuju umjetnici iz raznih dijelova svijeta, a mogu ih poslati i korisnici pa ako bude odlučeno da će se dizajn koristiti za izradu naljepnica za prodaju, autor dobiva 100 dolara i 5% od prodaje.
Naljepnice su izrađene od vinila specijalno prilagođenog uporabi na karoseriji automobila. Napravljene su tako da zalijepljene na automobilu mogu trajati od 12 do 24 mjeseca. Otporne su na sve vremenske uvjete, a bez problema se s njima može i u praonicu automobila.
Nakon što mušterija putem Internet stranice Infectiousa izabere kakav dizajn želi, a potom i koji paket (postoje paketi za vrata, za haubu, male naljepnice za diskretno ukrašavanje, kao i paketi za cijeli auto), naljepnice stižu na kućnu adresu. Uz njih je priložena i probna naljepnica te detaljne upute za stavljanje naljepnica. Apliciranje je jednostavno i ne zahtijeva specijalne vještine. Cijene se kreću od 30-ak dolara (140 kuna) za jednu naljepnicu do 300-tinjak dolara za paket naljepnica za cijeli auto (1.400 kuna).
Više o ovoj ideji na: http://www.infectious.com/
Izdvojeni članci
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!
Važnost razumijevanja earnout mehanizma pri prodaji obiteljske tvrtke
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.