Vlasnici znakova često zaboravljaju na svoju reklamu jednom kad ju postave. Možete iskoristiti tu činjenicu organizirate li servis za održavanje reklamnih znakova i ponudite li svoje usluge tvrtkama koje ih posjeduju
Osvrnete li se oko sebe u urbanom području, jedna od značajki koja će vam zacijelo upasti u oko bit će velika količina reklamnih znakova. Svi oni vam sugeriraju da svoj novac potrošite na način prezentiran na reklami. No, jeste li ikad pomislili da bi moglo biti i suprotno? Da bi ti isti reklamni natpisi mogli biti i izvor prihoda? Reklamni znak koji je loše održavan (prljav, uništen, oguljene boje, s pokvarenim lampicama) ne ostavlja baš najbolji dojam na prolaznike, već upravo suprotno. I reklamni znakovi, kao i sve drugo, trebaju redovito održavanje kako bi u potpunosti ispunili svoju funkciju. Dakle, treba ih s vremena na vrijeme očistiti, popraviti, ofarbati, zamijeniti pregorjele lampice. Vlasnici znakova na to često zaboravljaju jednom kad postave znak.
Možete iskoristiti tu činjenicu organizirate li servis za održavanje reklamnih znakova i ponudite li svoje usluge tvrtkama koje ih posjeduju. Svoje usluge možete nuditi jednokratno ili ponuditi neki oblik periodičnog održavanja. Cijena će varirati ovisno o veličini i kompleksnosti znaka (dakako, nije svejedno hoćete li se morati popeti na 5. kat kako bi zamijenili pregorjelo slovo ili ćete morati oprati znak uz cestu…). Marketinški dio možete riješiti tako da svoje usluge nudite preko firme koja se bavi proizvodnjom reklamnih znakova, ali ne zaboravite i na mnoštvo već postojećih znakova - obratite se direktno njihovim vlasnicima.