Speed dating je pojam koji još nije dobio adekvatan prijevod na hrvatski jezik, a označava organizirane susrete čija je svrha upoznavanje drugih ljudi. Određeni broj ljudi se prijavi za takav susret, a zatim se u nekom klubu, kafiću ili sl. takav susret i održi. Za njegova trajanja svaki sudionik ima sa svakim tri minute vremena za razgovor i kratko upoznavanje. Na kraju sudionici označe osobe koje su mu interesantne i oni koji su iskazali uzajamni interes se spajaju za daljnje druženje. Ovakav način upoznavanja novih ljudi sve je popularniji u svijetu, naročito među mladim zaposlenim ljudima koji nemaju puno vremena za izlaske i tradicionalne načine upoznavanja. Postoje različite varijante speed datinga – za upoznavanje partnera, prijatelja, istomišljenika, poslovnih partnera, a odnedavno se pojavila i Internet verzija speed datinga. U kratkom vremenu u SAD-u su se pojavile čak tri Internet stranice za online speed dating – WooMe, SpeedDate i Camlink. Razlike između njih su vrlo male, sve tri su zapravo koncept speed datinga prebacile u novi medij i prilagodile ga novom okruženju. Komunikacija se odvija zahvaljujući kameri i mikrofonu. I dalje postoje unaprijed zakazani susreti u kojima sudjeluje uglavnom podjednak broj osoba muškog i ženskog spola, a trajanje jednog razgovora traje od jedne do pet minuta. Korisnici tih stranica mogu i sami osmisliti i zakazati susrete s određenom temom – npr. za traženje teniskih partnera, suputnika za putovanje i sl. S online speed datingom stvar je vrlo direktna za razliku od klasičnih portala za upoznavanje gdje se trebaju kreirati poveći profili kojih najčešće ima puno i naporno ih je pretraživati, a nerijetko ostavljaju puno mjesta za insinuacije i lažno predstavljanje. Speed dating tome doskače, komunikacija je direktna i sugovornici se vide i čuju tako da mogu odmah dobiti uvid o kome se radi. Uostalom, znanstveno je dokazano da mišljenje o nekoj osobi formiramo u prvih nekoliko minuta nakon susreta. Nakon što su svi razgovori obavljeni, sudionici mogu kliknuti na osobu (ili više njih) koja ih je zainteresirala, a ako je interes uzajaman, sustav ih spaja i omogućava im daljnji kontakt. U tom trenutku korisnik bira koje i koliko će informacija otkriti suprotnoj strani te na koji će način nastaviti kontakt. Zahvaljujući uspjehu offline speed datinga, može se očekivati, s priličnom sigurnošću, da će online varijanta dostići, ako ne i premašiti uspjeh svoje offline inačice.
Više o ovoj ideji na: www.speeddate.com
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Prodaje se Audi A4 2.5 tdi Avant 110 kW, 150KS Reg. do 12.4.2025. god 1999. god. Kw gewinde i alu. felge 17" Ručni mjenjač Novi diskovi i pločice Auto trenutno ...