30.06.2005.
Opskrba Internet aukcija
Jeste li čuli za eBay? Zasigurno jeste, pa makar u kontekstu prodaje žvakaće koju je žvakala Britney Spears ili toasta na kojem se razlučivao lik Djevice Marije za ogromne cifre.
Ebay je najveća i najpoznatija Internet aukcija, to je Internet stranica gdje možete ponuditi nešto što želite prodati, a potom se stvari odvijaju kao i na klasičnoj aukciji - najviša ponuda dobiva. A na eBayu se može pronaći zaista sve, on je poput golemog svjetskog buvljaka gdje se svašta može naći, ali naravno, treba znati i tražiti. S porastom popularnosti i zbog sve brojnije ponude eBaya, cijeli proces ponuđivanja, procjenjivanja i kupnje postao je nešto kompliciraniji. Tako su se pojavile osobe koje imaju nešto više znanja od prosječnog korisnika o tome kako najbolje plasirati i prezentirati te naravno i prodati stvari. A pojavila su se i mjesta gdje svatko može koristiti usluge takvih stručnjaka - to su tzv. drop-off shopovi.
U Njemačkoj tako postoji DropShop, u Americi postoji ih više - AuctionDrop, !SoldIt, AuctionWagon, u Britaniji SellStuffEasy... Što se, dakle, tamo nudi?
Bilo tko može donijeti bilo što (što želi prodati) u takvu trgovinu, a potom stručnjaci tu stvar procjenjuju, izrađuju se profesionalne fotografije i priprema se detaljna prezentacija na eBayu-u. Osoblje takve trgovine potom prati tijek aukcije na eBayu, odgovara na upite potencijalnih kupaca i obavlja sve poslove oko same prodaje i dostave tog predmeta. Nakon što je stvar prodana, osoba koja ju je predala dobiva novac od prodaje umanjen za postotak kojim se naplaćuje cijela usluga. Postotak se obično kreće između 20 i 40%. Na taj način mušterija je uštedjela vrijeme i izbjegla gnjavažu oko same prodaje, a ipak je uspjela prodati nekakvu stvarčicu koja se možda samo motala po stanu, a nikome nije koristila. Na ovaj način svi profitiraju.
Drop-off dućani (kako se nazivaju takva mjesta u svijetu) još su prilično malobrojni, no svakim danom niče ih sve više u sve većem broju zemalja. Jer eBAy nije ograničen državom ni kontinentom, cijeli svijet kupuje i prodaje sve i svašta putem ovog ogromnog globalnog 'Internet buvljaka'.
Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Važna uloga dubinskog snimanja u postupcima donošenja odluka o preuzimanju/akviziciji
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Poslovno savjetovanje
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast